Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانیال ارزانی پدیده ایرانی که در ملبورن سیتی عملکرد خیلی خوبی داشته و استرالیایی‌ها امیدوار بودند به تیم ملی این کشور دعوت شود تا دیگر نتواند برای تیم ملی ایران به میدان برود، از سوی برت فن مارویک، سرمربی استرالیا برای دو دیدار تدارکاتی این تیم مقابل نروژ و کلمبیا  در اواخر ماه مارس  به تیم ملی دعوت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرچه این تصمیم به مذاق فوتبال دوستان استرالیایی خیلی خوش نیامد ، ارزانی در واکنش به این تصمیم گفت از دعوت نشدنش به تیم ملی استرالیا تعجب نکرده است.
هنگامی که از ارزانی پرسیده شد آیا از حذف نامش غافلگیر شده است یا نه،او گفت: "نه، نه خیلی زیاد."

"به هر حال من فکر می کردم کمی طول بکشد."
"هدف نهایی این است که به آنجا (تیم ملی استرالیا) برسم."
ارزانی 19 ساله گرچه در ایران به دنیا آمده ، در استرالیا بزرگ شده است. او سال 2016 به تیم جوانان اف سی سیدنی پیوست و پس از مدت کوتاهی راهی ملبورن سیتی شد.وی سابقه بازی در تیم ملی جوانان و نوجوانان استرالیا را نیز در کارنامه دارد.


این بازیکن جوان که می تواند برای تیم ملی ایران هم بازی کند، تصمیم گرفته به تیم ملی استرالیا ملحق شود.
او درباره تصمیم خود گفت: "بسیاری از دانش فوتبال خودم را در استرالیا آموخته ام و فکر می کنم مدیون آنها هستم."
این بازیکن ایرانی آرزو دارد در سطح باشگاهی در لیگ برتر انگلیس بازی کند.
ارزانی در 14 بازی برای ملبورن 2 گل زده و 3 پاس گل داده است و در کنار این ها با نمایش دلپذیرش هواداران استرالیایی را شیفته خود کرده است.به طوری که آنها برای دیدن او در لباس تیم ملی کشورشان لحظه شماری می کنند.
انتهای پیام/


واکنش ارزانی به خط خوردن از تیم ملی استرالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم

در زمان جنگ ایران و عراق ، تک خمپاره اندازهای محدود خودی در شهر محاصره شده آبادان با وضعیت دشواری روبرو شدند بدین شکل که با هر شلیک برای جلوگیری از آتش‌باری دشمن بر مردمان محاصره شده شهر مورد اصابت بسیار نزدیک و دقیق توپخانه سنگین ارتش بعثی قرار می‌گرفتند که بعدتر مشخص شد این برتری دشمن به واسطه استفاده از رادار موقعیت‌یاب شلیک بسیار پیشرفته ای به نام (سامبلین ) صورت می‌گرفت که بوسیله غرب در اختیار صدام قرار گرفته بود که خاطره اش را بصورت داستانی در کتاب (شطرنج با ماشین قیامت) آوردم.

بعد از گذشت دهه ها ، این گزارش را دیدم که در کشتار وحشتناک و فجیع مردم غزه ، ارتش اسراییل با دهشتناکی بجای سخت افزارهای قدیمی از ماشین قیامت خاص نرم افزاری خود با استفاده از هوش مصنوعی شرکت گوگل رونمایی کرده که بسیار جنایتکارانه تر و غیر مردمی تر از رادار سامبلین بعثی ها ست و آن اینکه بجای قبضه شلیک کننده ، تمامی ادمهای غزه را بی هیچ ترحمی رتبه بندی و بصورت اتوماتیک و با هر تعداد خانواده در منزل دستور کشتار میدهد . این خصیصه تصمیم گیری سیستم موسوم به (اسطوخودوس) بجای عامل انسانی قاتل ، باعث شده تا خونسردی کامل در کشتار برای نظامیان اسراییلی ایجاد و بار گناه عاطفی کشتار زنان و کودکان در غزه را از روان خود در لحظه تصمیم گیری برداشته و به گردن هوش مصنوعی بیاندازند .

لازم به ذکر است که در زمان جنگ ویتنام نیز ارتش امریکا با مهمات های موسوم به (شلیک کن و فراموش کن) سعی در فرار عاطفی برای خلبانهای رها کننده موشک از کیلومترها دورتر بر مواضع ویت کنگ ها در روستاهای منطقه داشت که با فراگیری تصاویر تلویزیونی و دیده شدن جنجالی این کشتارها توسط مردم کشورشان ، باعث خنثی شدن این ترفند و تظاهرات‌های ضد جنگ در امریکا و در نتیجه سقوط دولت لیندون جانسون شد .

و اکنون این اسراییل است که به روش پیچیده تر تصمیم گیری نهایی نرم افزار و ماشین بجای عامل انسانی برای کشتار رسیده است .

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898235

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی