Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تکواندوکار باتجربه تیم بانوان کشورمان گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما اگر شرایط تغییر نکند شاید از تیم ملی خداحافظی کنم.

اکرم خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عدم حضور نامش در لیست تیم بانوان کشورمان اظهار داشت: شرایط آن طور که فکر می‌کردم نبود و به همین دلیل در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در رقابت‌های لیگ حضور داشتم و خیلی از مدعیان را هم شکست دادم، اما همیشه یکسری شرایط خاص برای ما وجود دارد!

وی افزود: احساس کردم اگر در اردوی تیم ملی حاضر شوم شرایط آن طور که من دوست دارم نخواهد بود. به هر حال همه از من توقع کسب بهترین مدال در بازی‌های آسیایی را دارند و برای رسیدن به این هدف هم یکسری شرایط خاص لازم است.

خدابنده در واکنش به این که چرا انقدر در لفافه صحبت می‌کند، گفت: فقط می‌گویم قدر من را آنطور که باید ندانستند. مگر اکرم خدابنده کم برای این رشته زحمت کشیده و مدال کسب کرده است که ارزشش حفظ نمی‌شود.

قهرمان سابق آسیا ادامه داد: به خاطر «مینو مداح» که مدیر فنی لوازم خانگی کن بود، در لیگ امسال بازی کردم و تنها یک باخت داشتم. اما فارق از نتایج لیگ برخی رفتار‌ها انگیزه من برای حضور در اردو‌های تیم ملی را کم کرده است.

خدابنده در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت‌ها به منزله خداحافظی از تیم ملی است، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما اگر شرایط تغییر نکند شاید خداحافظی کنم.

بانوی هوگوپوش باتجربه کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: من در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم، اما هیچ کس دلیل این موضوع را از من نپرسید. چرا هیچ کس نباید یک زنگ بزند و ببیند چرا در انتخابی حضور پیدا نکردم. واقعا ارزش یک قهرمان این است؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو