Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@08:01:28 GMT

برافراشته شدن پرچم ایران در غزه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۲۲۰۳

 این اقدام در محل چادرهایی که شرکت کنندگان در راهپیمایی موسوم به «بازگشت» در محدوده مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی ایجاد کرده اند، صورت گرفت.

جوانان فلسطینی با در دست داشتن پرچم های کشورهای حامی فلسطین و با سردادن شعارهایی از موضع این کشورها بویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطینیان قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان فلسطینی که پرچم ایران را در دست داشت از رویکرد انقلابی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

وی همچنین از ایران خواست تا همچنان به حمایت های خود از فلسطینیان و مقاومت در غزه ادامه دهد و حامی حقوق مشروع ملت فلسطین باشد.

این جوان فلسطینی افزود: ما با برگزاری یک راهپیمایی مسالمت آمیز و در دست داشتن پرچم کشورهای دوست فلسطین می خواهیم نگاه ها در دنیا را متوجه رنج هایمان در غزه بکنیم.

«صلاح عبدالعاطی» رئیس کمیته بین المللی حمایت از ملت فلسطین نیز برافراشتن پرچم کشورهای دوست فلسطین را پیام دوستی ملت فلسطین به همه آزادگان جهان دانست.

وی همچنین از کشورهای عربی خواست تا با توقف روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به این رژیم برای پایان دادن به تجاوزها و جنایت هایش فشار آورند.

راهپیمایی بزرگ بازگشت از روز جمعه گذشته در غزه همزمان با روز زمین برگزار شد. شرکت کنندگان گفته اند تا این راهپیمایی و حضور خود در مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی را تا حدود پنج هفته آینده که هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی است ادامه خواهند داد.

18 فلسطینی شرکت کننده در این راهپیمایی به ضرب گلوله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و صدها نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: غزه فلسطین فلسطین جمهوری اسلامی ایران ایران ایران رژیم صهیونیستی غزه حقوق مسالمت آمیز جهان کشورهای عربی رژیم صهیونیستی روز زمین ایران غزه فلسطین پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی در حال حرکت در داخل سایت بیاض بلیدا هدف گلوله‌های توپخانه قرار گرفتند.

براساس گزارش المیادین، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت چند روز پیش گزارش داد که نیردهایش صبح چهارشنبه گذشته، استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌هایی را که سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» مستقر بودند، هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تایید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

این فیلم که توسط رسانه‌های نظامی پخش شد، نشان داد که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفتند.

 آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و نظامیان صهیونیست در این منطقه به دام افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم