Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:55:59 GMT

اصفهان| ۱۵ سورتی پرواز برای جستجوی گمشده کویر مرنجاب

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۲۲۸۳

اصفهان| ۱۵ سورتی پرواز برای جستجوی گمشده کویر مرنجاب

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر برای یافتن سومین گمشده کویر مرنجاب عملیات جستجو را  با بالگرد، پاراگلایدر و پهپاد ادامه می‌دهند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ استانها اصفهان نظرات

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آغاز جستجو و امداد رسانی شبانه روزی از  ابتدای حادثه اظهار داشت: پس از پیدا شدن دو نفر از سه گمشده در کویر مرنجاب، جستجو برای یافتن نفر سوم همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه گردشگر روز یکشنبه بدون راهنما وارد کویر شده و پس از عبور از رمل‌ها وارد مکانی باتلاقی شده‌اند، بیان کرد: دو نفر از سه گمشده پیدا شده و در سلامت کامل بسر می‌برند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان با اشاره به بسیج تمام امکانات هوایی و زمینی و همچنین استفاده از افراد بومی که به کویر شناخت کافی دارند، خاطرنشان کرد: در طی این مدت، عملیات جستجو به استعداد 181 نجاتگر در قالب 40 تیم امداد و نجات، 40 دستگاه خودروی کمک‌دار و 21 دستگاه موتور سیکلت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تاکنون 3 سورتی پرواز توسط بالگرد این جمعیت و 10 سورتی پرواز با پاراگلایدر  و 2 سورتی پرواز با پهپاد برای پیدا کردن گردشگر مفقودی انجام شده است .

مومنی به گردشگران و کویر نوردان توصیه کرد برای ورود به فضاهایی که شناخت کافی ندارند از افراد زبده و آشنا به منطقه راهنمایی بگیرند.

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!

بعد از چند روز جستجو برای یافتن دختر بچه‌ای به نام یسنا، این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر مفقود شد.

 سیدمصطفی محتشمیان جمعه شب در گفتگو با ایرنا افزود: این نوجوان بنا بر اظهارات همراهانش با موتورسیکلت وارد کوه‌های منطقه جوینان شده و با توجه به عدم شناخت محیط، راه برگشت را گم کرده است.

وی اظهار کرد: دوست این نوجوان ساعت ۲۱:۰۶ مفقودی وی را به آتش نشانی اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان بیان کرد: بلافاصله ۲ تیم از این سازمان به محل مفقود شدن این نوجوان اعزام و همچنان در حال جستجو هستند.

محتشمیان گفت: با توجه به تاریکی و صعب العبور بودن محل، عملیات جست و جو کندتر انجام می‌شود.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد (فیلم)
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده