Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:40:34 GMT

عامل شهادت مأمور پلیس دست به مرگ خود خواسته زد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۲۲۹۹

عامل شهادت مأمور پلیس دست به مرگ خود خواسته زد

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان قصرشیرین قبل از دستگیری دست به مرگ خود خواسته زد .

ایران آنلاین /سرهنگ محمدرضا آمویی  معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه  ، اظهار داشت: ستوانیکم ایوب اسلامی نیا مسئول دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان قصرشیرین بود که عصر امروز (۱۶ فروردین) در درگیری با قاچاقچیان به  درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح چگونگی شهادت این مامور انتظامی، گفت: ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر امروز (پنجشنبه) ماموران مبارزه با قاچاق کالا قصرشیرین پس از اطلاع از وجود خودرویی که حامل سوخت قاچاق بود، به محور دارخور اعزام می شوند.سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق، قاچاقچیان با ماموران درگیر و و در نتیجه این درگیری، ستوانیکم اسلامی نیا به شهادت می رسد.معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: فرد ضارب قبل از دستگیری خودکشی و به حیات خود خاتمه داد.وی گفت: یکی از قاچاقچیان دستگیر و بقیه نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.سرهنگ آمویی در پایان با تسلیت شهادت این مامور جان برکف انتظامی، تاکید کرد: پلیس با تمام توان به مبارزه با قاچاقچیان ادامه می دهد و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم ماموران را برای برخورد قاطع تر با این افراد دوچندان می کند./ مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران