Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > صنعت - تسنیم نوشت:مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن حافظه FDR هواپیمای سانحه دیده ترکیه‌ای خبر داد.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: عصر دیروز حافظه FDR هواپیمای چلنجر 604سانحه دیده ترکیه ای توسط تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در ارتفاعات کوه هلن اطراف شهرکرد پیدا شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری از کمک مردم محلی برخوردار بوده اند، گفت: این حافظه حاوی اطلاعات پروازی و پارامترهای موتور هواپیماست که لازم است برای مشخص شدن چرایی سقوط این هواپیما حافظه آن بازخوانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواسط اسفند ماه سال گذشته یک فروند هواپیمای ترکیه‌ای با 11 مسافر و خدمه خانم در حوالی آسمان شهرکرد دچار حریق در یکی از موتورها شده و سقوط کرد. در این سانحه تمام سرنشینان و کرو پروازی جان خود را از دست دادند.

 

3535

کلید واژه‌ها : نقص فنی هواپیما - سقوط هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری - هواپیما -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نقص فنی هواپیما سقوط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تازه از سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید
  • جزییات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام