Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: ایستگاه‌های دوچرخه در محدوده رودخانه زاینده‌رود و محدوده مرکزی شهر اصفهان در ایام نوروز فعال بوده و به شهروندان و گردشگران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی با بیان این که سعی شده که فعالیت ایستگاه‌های دوچرخه با استفاده از بخش خصوصی صورت گیرد، افزود: با تکمیل پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان چهارباغ، این مسیر به یک گذر فرهنگی تاریخی در شهر اصفهان تبدیل خواهد شد که برنامه‌های مختلف فرهنگی در این گذر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این که طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سال 97 در محله‌های تاریخی شهر اصفهان اجرا خواهد شد، گفت: طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در روزهای پایان سال 96 و پیش از آغاز سال 97 در پارک ترافیک رسالت اصفهان اجرا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در پارک ترافیک رسالت اصفهان، این محدوده برای تردد خودروها بسته شد و مقصد طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در سال 97 با انجام ارزیابی‌های ترافیکی لازم در محله‌های قائمیه و نظر اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس