Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:38:34 GMT

برافراشته شدن پرچم ایران در غزه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۳۱۲۸

جوانان فلسطینی ساکن غزه، پرچم کشورهای حامی فلسطین از جمله جمهوری اسلامی ایران را در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی برافراشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   این اقدام در محل چادرهایی که شرکت کنندگان در راهپیمایی موسوم به «بازگشت» در محدوده مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی ایجاد کرده اند، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان فلسطینی با در دست داشتن پرچم های کشورهای حامی فلسطین و با سردادن شعارهایی از موضع این کشورها بویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطینیان قدردانی کردند.

جوان فلسطینی که پرچم ایران را در دست داشت از رویکرد انقلابی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

وی همچنین از ایران خواست تا همچنان به حمایت های خود از فلسطینیان و مقاومت در غزه ادامه دهد و حامی حقوق مشروع ملت فلسطین باشد.

این جوان فلسطینی افزود: ما با برگزاری یک راهپیمایی مسالمت آمیز و در دست داشتن پرچم کشورهای دوست فلسطین می خواهیم نگاه ها در دنیا را متوجه رنج هایمان در غزه بکنیم.

«صلاح عبدالعاطی» رئیس کمیته بین المللی حمایت از ملت فلسطین نیز برافراشتن پرچم کشورهای دوست فلسطین را پیام دوستی ملت فلسطین به همه آزادگان جهان دانست.

وی همچنین از کشورهای عربی خواست تا با توقف روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به این رژیم برای پایان دادن به تجاوزها و جنایت هایش فشار آورند.

راهپیمایی بزرگ بازگشت از روز جمعه گذشته در غزه همزمان با روز زمین برگزار شد. شرکت کنندگان گفته اند تا این راهپیمایی و حضور خود در مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی را تا حدود پنج هفته آینده که هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی است ادامه خواهند داد.

18 فلسطینی شرکت کننده در این راهپیمایی به ضرب گلوله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و صدها نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

منبع: افکار

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله‌های خود به نوار غزه ۷۷ هزار و ۲۹۳ فلسطینی را زخمی کرده است.

علاوه بر این بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که در جریان جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۴۳ فلسطین به شهادت رسیده‌اند و ۶۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6088474

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است