Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@01:33:51 GMT

کشته شدن حدود ۱۰۰ نظامی سودانی در غرب یمن

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۴۱۹۸

کشته شدن حدود ۱۰۰ نظامی سودانی در غرب یمن

کشته شدن حدود ۱۰۰ نظامی سودانی در غرب یمن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است

سازمان ملل متحد در تازه‌ترین گزارش خود درباره جنگ اسرائیل-غزه می‌گوید در۶ ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار زن در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.   به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی؛  در این گزارش که همزمان با شش ماهه شدن جنگ در غزه منتشر شده ، سازمان ملل، درگیری ارتش اسرائیل با حماس در این نوار باریک ساحلی «جنگ علیه زنان» توصیف شده است.   در این گزارش آمده است که از میان ۱۰ هزار زن کشته شده طی ۶ ماه گذشته، ۶ هزار نفرشان مادر بودند که حالا بعد از جان باختن، ۱۹ هزار فرزند یتیم از آنها بر جای مانده است.   سازمان ملل متحد می‌گوید زنان جان به در برده از جنگ هم، بیوه، آواره و بی‌جا شده‌اند و اکنون با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند.   بر اساس این گزارش هم اکنون بیش از یک میلیون زن و دختر در نوار غزه تقریبا «بدون غذا و دسترسی به آب آشامیدنی، دستشویی و نوار بهداشتی سر می‌کنند و با شیوع بیمارهای مرتبط» دست به گریبانند.   گزارش سازمان ملل متحد، وضعیت زنان و آوارگان جنگی در غزه را «غیرانسانی» توصیف کرده است.   تشکیلات بهداشتی غزه- که تحت مدیریت حماس است- می‌گوید از زمان آغاز جنگ در اکتبر گذشته، ۳۳ هزار و ۸۴۳ فلسطینی جان باخته‌اند.   این جنگ در پی حمله خونین هفتم اکتبر حماس به اسرائیل آغاز شد که طی آن شبه نظامیان حماس ۱۲۰۰ نفر را کشتند و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر را هم گروگان گرفتند.   حدود ۱۳۰ نفر از این گروگان‌ها همچنان در دست حماس و داخل نوار غزه هستند و آزادی آنها یکی از اصلی ترین موانع بر سر برقراری آتش بس میان ارتش اسرائیل و حماس در غزه است.   در همین حال، درگیری نظامی میان اسرائیل و ایران طی یک هفته گذشته، سازمان ملل متحد و جامعه جهانی را نگران کرده که توجه‌ها از بحران انسانی در غزه معطوف به کشمکش جمهوری اسلامی و دولت بنیامین نتانیاهو شود و همین موضوع مانع از پیشرفت تلاش‌ها برای متوقف کردن جنگ در غزه شود.   طی چند روز گذشته انتشار ویدیویی از یک دختربچه که از فرط گرسنگی، پوست و استخوانی بیشتر از او باقی نمانده، در رسانه‌های غربی مورد توجه قرار گرفته است.   دیروز گروهی از حامیان فلسطینیان در سانفرانسیسکو، پل بزرگ این شهر- گلدن گیت- را برای ساعاتی مسدود کردند و خواستار توجه جهانی به موضوع غزه شدند.   وزیر خارجه اردن هم همسو با بسیاری از سیاستمداران دیگر، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران به  اسرائیل، گفت که دولت اسرائیل ممکن است از این درگیری با سپاه پاسداران برای تغییر توجه‌ها از غزه و جلب ائتلاف جهانی برای خود سود ببرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • ۳ کشته در پی سقوط بالگرد در مکزیک
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • فیلم| تصاویری از سیل هولناک در عمان با ۱۲ کشته
  • فیلم/ جاری شدن سیل در عمان با ۱۲ کشته
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران به اردبیل/ ۵ کشته و ۱۸ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران به اردبیل ۵ کشته بر جای گذاشت