Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهسا قرباني و انسيه خباز مافي‌نژاد به عنوان داور چهارم و کمک داور اول ديدار تيم‌هاي ژاپن و ويتنام را قضاوت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم ملي ژاپن و ويتنام از مرحله نهايي مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي بانوان آسيا در حالي فردا (شنبه 18 فروردين) ساعت 16 و 45 به وقت محلي در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان برگزار مي‌شود که با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا قرباني و خباز مافي نژاد از ايران اين بازي را قضاوت مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داور وسط: تين تين آيه از ميانمار
کمک اول: انسيه خباز مافي نژاد از ايران
کمک دوم: هيبا سعديه از فلسطين
داور چهارم: مهسا قرباني از ايران
ناظر داوري: کريستينا زوکولاي از استراليا
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنمایشگاه برگزیده‌ای از آثار رضا مافی به نمایشگاه‌گردانی (کیوریتوری) محبوبه کاظمی، مدیرمسئول نگارخانه تخصصی هنر‌های ایرانی - اسلامی ترانه باران، روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت جاری از ساعت ۱۷ در ۶ گالری موزه هنر‌های معاصر تهران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده از رضا مافی شامل دستخط‌ها، مشق‌ها و بخشی از لوازم و مجموعه شخصی این خوشنویس و نقاش ایرانی با محوریت فرهنگی و پژوهشی به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه مذکور بر اساس پژوهش‌های نمایشگاه‌گردان، از میان متون و مطالب به جا مانده از هنرمند انجام و سعی شده است دیدگاه رضا مافی به مثابه یکی از هنرمندان اثرگذار عرصه هنر‌های تجسمی، معرفی و روایت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران
  • داور دیدار ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم