Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@17:15:30 GMT

فردوسی پور آخرین میهمان مدیری در دورهمی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۴۴۵۳

فردوسی پور آخرین میهمان مدیری در دورهمی

به گزارش ایسکانیوز، فصل چهارم برنامه «دورهمی» که پخش آن از آذرماه 96 آغاز شده بود، امشب و با حضور عادل فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و مجری برنامه پرمخاطب «نود» به پایان می‌رسد.

پخش دورهمی که در نوروز 97 هر شب از شبکه نسیم سیما پیگیری شد، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که با اجرای مهران مدیری، بازیگر و کارگردان شاخص طنز روی آنتن این شبکه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در تهران و 32 شهر کشور، نشان می‌دهد تلاش شبکه‌های تلویزیونی و عوامل تولید سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی برای نوروز 97 یکی از پربیننده‌ترین نوروزها را برای رسانه ملی رقم زده است.

همچنین از میان 12 برنامه شاخص بررسی شده در هفته اول نوروز 97، که در ساعات منتهی به تحویل سال از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است، برنامه‌های «بهار نارنج»، «دورهمی»، «یک یک» و «اینک بهار» با میانگین میزان رضایت 85 درصدی مخاطب به ترتیب از بیش‌ترین درصد بیننده برخوردار بوده‌اند و اجرای احسان علیخانی و مهران مدیری بیشترین رضایت مخاطبان را در پی داشته است.

فردوسی پور دورهمی عادل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری