Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رامیان از توزیع 400 قطعه جوجه 45 روزه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، مهدی سعیدی مسئول بسیج سازندگی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگارما گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه این شهرستان اقدام به توزیع جوجه بومی محلی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این راستا بسیج سازندگی سپاه رامیان تعداد 400 قطعه جوجه بومی محلی اصلاح نژاد 45 روزه در بین شهروندان این شهرستان توزیع شد.

سعیدی، هدف از این طرح را افزایش درآمد اقشار کم درآمد در مسیر تولید و رسیدن به خودکفایی در سطح خانواده دانست.

وی بیان کرد: با توجه به این که مرغ بومی تولید شده توانایی خوبی در تولید تحم مرغ دارد و با هرگونه شرایط نگهداری سازگار است، می تواند در تامین پروتئین دامی مورد نیاز خانواده ها نقش بسزایی ایفا کند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رامیان تصریح کرد: هر جوجه به ملبغ 4 هزار , 800 تومان بین متقاضیان توزیع شد و این طرح با استقبال فراوان همراه بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،محمدنبی یزدانی گفت: این هشت واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی  با ظرفیت ۱۶۰ هزار قطعه در دوره و تولید سالیانه هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ در سطح شهرستان فنوج در حال احداث است.

وی پیشرفت فیزیکی واحد‌های در دست اجرا را ۵۰ تا ۹۵درصد اعلام کرد و افزود:با احداث و بهره برداری این هشت واحد مرغداری، شهرستان فنوج به خودکفایی در تولید گوشت مرغ می‌رسد.
یزدانی تصریح کرد: ۲۶ مورد مجوز احداث مرغداری جدید صادر شده و منتظر تحویل زمین است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فنوج افزود: سال قبل، درسه واحدصنعتی پرورش مرغ گوشتی بیش از ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی شده و با این میزان جوجه ریزی، حدود ۷۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی، در مرغداری‌های شهرستان فنوج قابلیت پنج دوره جوجه ریزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • پیگیری حقابه کشاورزان بابلی از آب دشت هراز + فیلم
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود