Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین عطایی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره لاله‌های کرج، اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ ششم فروردین آغاز و تا امروز هفدهم فرودین ماه ادامه خواهد داشته است.

وی بابیان اینکه به‌طور میانگین روزانه ۳۰ هزار نفر از ششمین جشنواره لاله‌های کرج بازدید کردند که رقم قابل‌توجهی است، افزود: در این جشنواره ۲۵۰ هزار پیاز گل لاله در ۴۸ گونه متفاوت کاشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به کاشت ۱۰۰ هزار گل فصلی دیگر از نوع شب بو، بنفشه، شمعدانی و غیر در حاشیه این جشنواره، خاطرنشان کرد: تا روز جمعه (امروز) هفدهم فروردین پذیرای شهروندان در این جشنواره خواهیم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره لاله‌های کرج واقع در پارک شهید چمران مطرح کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص این جشنواره، بزرگترین فرش گل خاورمیانه در کرج با مساحت حدود ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع است.

وی با اشاره به کاشت و به ثمر رسیدن حدود ۵۰۰ هزار گل لاله با ۳۷ واریته و فصلی در این جشنواره، هدف از برگزاری چنین رویدادهایی را افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان دانست و افزود: آشنایی بیشتر با گلهای فصلی و گل لاله و نیز نهادینه شدن فرهنگ گل و گیاه و احترام به طبیعت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فضای سبز کاخ مروارید بیان کرد: با توجه به اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز این مجموعه بر عهده شهرداری است لذا مدیریت شهری می‌تواند برای برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در فصل مناسب در این نقطه از شهر برنامه ریزی کند.

رحیمی ترافیک ایجاد شده در محدوده پارک شهید چمران و گاهاَ اتوبان تهران-کرج-قزوین را از مشکلات جشنواره لاله‌ها عنوان و بیان کرد: با توجه به استقبال و بازدیدهای فرا استانی و نیز بازدید سفیر ونزوئلا و تیم همراه از این نمایشگاه، در حوزه گردشگری و شناساندن کرج می‌توان نقش آفرینی کرد.

وی مطرح کرد: با برنامه ریزی هدفمند و آینده نگری می‌توانیم جشنواره گل‌های داوودی و فرش گل را در مهرشهر کرج و فضای سبز کاخ مروارید داشته باشیم تا دسترسی بهتری برای بازدید کنندگان و همچنین مسافران شهرها و استان‌های مجاور شهر کرج ایجاد شود.

کد خبر 6078747

دیگر خبرها

  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • جشنواره گل داوودی در محوطه کاخ مروارید برگزار شود
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو