Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام پلیس فتا دریافت شارژ و حجم اینترنت رایگان از آن دسته ترفندهایست که برای جاسوسی از سیستم کاربران به راه افتاده است.

کاربران به این نکته توجه داشته باشند که بسیاری از نرم افزارهای که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ شده و رایگان برای نصب قرار دارد، می‌تواند یک بد‌افزار باشد که اقدام به جاسوسی از سیستم ما یا سوء‌استفاده از اطلاعات و امکانات سیستم ما بنماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد  آنلاین به نقل از فارس ، برپایه این گزارش کاربران نباید به هیچ وجه مورد فریب این دست تبلیغات اعم از دریافت شارژ رایگان، دریافت حجم اینترنت رایگان، اد کن جایزه بگیر، نرم افزار ... قرار گرفته و اقدام به نصب این‌گونه نرم افزارها کنند.

بنابراین برای منفعت بیشتر به صورت آگاهانه اقدام به نصب هر نوع نرم افزار نکنید و تبعات منفی نصب اینگونه بدافزارها را دست کم نگیرید، چرا که در برخی مواقع منجر به برداشت تصاویر و فیلم‌ها از گوشی هوشمند شما می‌شود.

بهتر است کاربران نرم افزارهای مورد نیاز خود را از مبادی و سایت‌ها و کانال‌های معتبر و رسمی دریافت نمایند و درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  در بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت جاسوسی پلیس فتا حجم اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم

 

به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصاد100- از زمان راه اندازی سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir تاکنون قرارداد اجاره ۱۲۵ هزار و ۱۵۹ واحد در این سامانه توسط موجران و مستاجران و مشاوران املاک به ثبت رسیده که ثبت که ۵۳۶ قرارداد از این تعداد کل از ابتدای فروردین تا ۴ فروردین ۱۴۰۳ ثبت شده است.

 

هادی عباسی‌اصل ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند. دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است.

ی توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ثبت مبایعه‌نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می‌شود.

وزارت راه و شهرسازی پیش از این اعلام کرده بود ارایه خدمات سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir تا پایان سال ۱۴۰۲ به تمام استانهای کشور تسری پیدا می‌کند. هم‌اکنون خدمات فقط در بخش اجاره ارایه می‌شود اما گام دوم ما در سال آینده بحث مبایعه‌نامه است. متقاضیان از طریق پلتفرم آپارات و پیام‌رسانهای ایتا و بله می‌توانند فیلمهای آموزشی چگونگی استفاده از سامانه خودنویس را ببینند. پیش نیاز دریافت کد رهگیری رایگان، ثبت اطلاعات ملک مورد نظر در سامانه املاک و اسکان است؛ به طوری که اگر ملکی در سامانه املاک و اسکان ثبت نشده باشد امکان استفاده از سامانه خودنویس را برای عقد قرارداد ندارد.

دیگر خبرها

  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید