Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت‌ راه‌های مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم است. به گزارش بلاغ، محسن هاشمی امروز درباره وضعیت جوی و تردد خودروها امروز در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر ارتفاعات محور کندوان مه‌آلود بوده و تردد در محدوده سه‌راهی مرزن‌آباد این محور از مسیر شمال به جنوب به‌صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محدوده پارک جنگلی محور هراز، گفت: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

مدیر مرکز مدیریت‌ راه‌های مازندران ادامه داد: همچنین در ارتفاعات کیاسر و غرب استان شاهد بارش باران هستیم.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در ارتفاعات مازندران طی شب‌های پیش‌رو ماشین‌آلات راهداری مستقر شده و در حالت آماده‌باش هستند.

هاشمی در پایان گفت: عملیات راهداری از جمله نمک‌باشی و برف‌روبی برای حفظ ایمنی و سهولت تردد در دستور کار قرار دارد.


ماندگاری هوای نسبتاً سرد در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز گفت: هوای خنک تا اواسط هفته آینده در آسمان استان ماندگار خواهد بود.

احمد اسدی اظهار کرد: باتوجه به نقشه‌های هواشناسی با استقرار جریانات خنک شمالی و عبور متناوب کم و بیش ناپایدار شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و بارش‌های پراکنده تا روز دوشنبه هفته آینده در آسمان داریم.

وی بیان کرد: ارتفاعات استان به‌صورت ابری و مه‌آلود و در مناطق سردسیر با بارش برف و باران همراه بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشترین بارش 24 ساعت گذشته در بین ایستگاه‌ها از بندر امیرآباد پنج میلی‌متر بوده است

این مسئول اضافه کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته از قائم‌شهر 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه از بلده یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

اسدی با اشاره به اینکه هوای خنک تا اواسط هفته آینده در آسمان مازندران ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اواسط هفته آینده جو پایداری در آسمان مازندران مستقر خواهد شد که همراه با افزایش نسبی حداکثر دما است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی از فردا بارش‌های رگباری و رعد و برق به خصوص نیمه غربی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، افزود: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، تصریح کرد: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

رحمن‌نیا تاکید کرد:‌ با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای خنک‌تری را پیش رو خواهیم داشت.

رحمن‌نیا دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت