Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جنگنده‌هاي متجاوز سعودي دست‌کم 10 بار مناطق مختلف استان صعده در شمال يمن را بمباران کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري يمن (سبا)؛ يک منبع امنيتي در استان صعده گفت: جنگنده‌هاي متجاوز سعودي روز پنجشنبه هفت بار منطقه «وادي‌علاف» در شهرستان سحار، دو بار شهر «باقم» و يک بار هم منطقه «جمعه بني‌فاضل» در شهرستان حيدان را هدف حملات خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنگند‌ه‌هاي سعودي همچنين دو بار شهرستان «حيس» در استان الحديده در غرب يمن را بمباران و خسارت‌هايي به ساکنان اين منطقه وارد کردند.
اين منبع امنيتي تاکيد کرد يگان‌هاي موشکي و توپخانه‌اي ارتش عربستان نيز مناطق مختلف شهرستان «منبه» و مناطق مختلف شهر "رازح" در استان صعده را هدف قرار دادند و خساراتي به اموال و کشتزارهاي ساکنان اين مناطق وارد کردند.
جنگ افروزي عربستان در يمن که با حمايت کشورهاي غربي بويژه آمريکا و انگليس از مارس 2015 صورت گرفت و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور به کشته و زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.
137/112
بيشتر بخوانيد
گزارش: وضع بحراني امکانات بهداشتي و درماني در صعده يمن
ادامه حملات ائتلاف متجاوز سعودي در استان صعده يمن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد

ساسان رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوج فعالیت سامانه بارشی از اواخر دوشنبه تا صبح سه شنبه بوده و اواخر وقت سه شنبه از استان خارج می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید بوده و در ارتفاعات بارش به صورت تگرگ است.

رستمی عنوان کرد: از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.

وی گفت: فعالیت سامانه در نواحی شمالی استان بیشتر است.

کارشناس هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

کد خبر 6097785

دیگر خبرها

  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد