Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:45:24 GMT

حمايت از کالاي ايراني منجر به رونق توليد مي شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۵۹۱۱

حمايت از کالاي ايراني منجر به رونق توليد مي شود

خبرگزاري آريا - گچساران- ايرنا- امام جمعه شهر دوگنبدان گفت: حمايت از کالاي ايراني و بهبود کيفت محصولات داخلي، رونق توليد در کشور را در پي خواهد داشت.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد امين الله حجازي در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: دراين زمينه بايد ارتقاي کيفيت کالاهاي توليدي مورد توجه توليد کنندگان و بنگاههاي اقتصادي قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: با بهبود کيفيت توليدات داخلي زمينه براي خريد کالاهاي ايراني توسط مردم فراهم مي‌شود.
حجازي تصريح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي و شعار حمايت از کالاي ايراني تنها راه نجات اقتصاد کشور است.
وي به انواع توطئه‌هاي دشمنان عليه مسلمان اشاره کرد و گفت: عامل اصلي هجمه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان عليه جهان اسلام غفلت مسلمانان است.
امام جمعه شهر دوگنبدان گفت: دشمنان به دنبال سست کردن اعتقادات ديني و سياسي جوانان ايران براي رسيدن به اهداف شوم خود هستند.
وي ابراز کرد: نفوذ آر برنامه‌ها و توطئه‌هاي شوم دشمنان است و مي‌خواهند از اين طريق نقشه‌هاي خود را عملي کنند.
شهرستان 124 هزار نفري گچساران در جنوب غربي کهگيلويه و بويراحمد واقع است.
2082/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098356

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران