Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: در اين دو سه روز روي مسايل روي رواني کار کرديم و دو جلسه با دکتر روانشناس تيم تمرين کرديم.
به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با سپيدرود رشت گفت: طبيعي است بعد از بازي خوبي که مقابل الريان انجام داديم و بازي را باختيم بايد از آن فضا به فضاي ليگ برتر برسيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم ما از نظر روحي و رواني شرايط خوبي ندارد. از بازيکنانم ممنون هستم که مقابل الريان خوب بازي کردند ولي فوتبال همان موقع شما را تنبيه مي‌کند زيرا گل نزني گل مي‌خوري! ما بيشتر در اين دو سه روز روي مسايل روي رواني کار کرديم و دو جلسه با دکتر روانشناس تيم تمرين کرديم. وقتي نتيجه را واگذار مي‌کنيد از نظر روحي ورواني ناراحت مي شويد و دکتر نقابي روانشناس تيم خيلي زحمت کشيد. سپيدرود تيم خوب و ريشه داري است. مربي خوبي دارد. علي کريمي مربي خوبي است و صداقت دارد من با او کار کرده ام. زماني که من اين حرف ها را مي‌زدم اذيتم ميکردند اما اکنون کريمي اين حرف ها را مي زند و پشتوانه مردمي دارد ولي آن زمان من اين پشتوانه را نداشتم. سپيدرود با حضور علي کريمي متحول شده است. نظر محمدي هم براي اين تيم زحمت کشيده است. بازي سپيدرود را پيگري مي‌کنم زيرا شهر مادري ام است. حريف تيم سرعتي است و در بخش ساختار دفاعي و هجومي خوب است اما ما ذوب آهن هستيم و به دنبال حفظ جايگاه هستيم و مي خواهيم برنده شويم. واقعيت فوتبال زماني است که شروع مي‌شود. تمامي تجزيه و تحليل را انجام مي‌دهي اما در زمين شرايط فرق مي‌کند همانطور که مقابل الريان يک گل راحت خورديم. براي ما هر بازي حکم فينال را دارد.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی