Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@01:57:36 GMT

انگیزه خاصى براى ساخت فصل سوم «هوش سیاه» ندارم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۶۱۴۰

صراط: سید مرتضى فاطمى تهیه کننده سریال «شرایط خاص» در ارتباط با تغییر نام این سریال به خبرنگار تسنیم، گفت: اسم «شرایط خاص» بیشتر با مضمون سریال ارتباط دارد، از این رو اسم سریال را از «گردان تک نفره» به «شرایط خاص» تغییر دادیم.

وى با اعلام اینکه ضبط ٣ درصد سریال «شرایط خاص» به پایان رسیده، بیان کرد: براى ساخت این سریال زحمات زیادى توسط عوامل سازنده صورت گرفته است و حدود ٢ ماه زمان صرف انتخاب گروه بازیگران و عوامل «شرایط خاص» شده است تا نتیجه سریال موفقیت آمیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاطمى با اشاره به اینکه خرده پیرنگ سریال «شرایط خاص» دفاع مقدسى است، گفت: به اشتباه در برخى رسانه ها اعلام شده است که سریال «شرایط خاص» در ژانر دفاع مقدس ساخته مى­شود در حالى که ژانر این مجموعه نمایشى اجتماعى کمدى با خرده پیرنگ دفاع مقدس است.

به گزارش تسنیم، این تهیه کننده در ارتباط با حضور بازیگران جدید در سریال «شرایط خاص»، تصریح کرد: سوگل قلاتیان، معصومه رحمانى، صحرا اسدالهى و... دیگر بازیگران جدید این پروژه به همراه کامبیز دیرباز، بهرام افشارى، مریم سعادت، کاظم سیاحى، پروانه معصومى، سیروس گرجستانى و... هستند.

وى همچنین در ارتباط با ساخت فصل سوم سریال «هوش سیاه»، گفت: فیلمنامه سرى جدید این سریال محبوب و پرمخاطب از 2سال قبل آماده است ولى حقیقتا انگیزه اى براى پیگیرى و ساخت آن ندارم. ما براى نیروى انتظامى در سریال «هوش سیاه»خیلى زحمت کشیدیم ولى جواب خوبى دریافت نکردیم.از این رو در حال حاضر بنا به دلایلى انگیزه خاصى براى ساخت فصل جدید «هوش سیاه» ندارم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟