Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توسعه صادرت کشور در راستای تحقق شعار سال گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طرح مشوق‌های صادراتی در بودجه ۹۷ تصویب‌ شده است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ استانها سمنان نظرات

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درگرمسار اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید ملی و تولید ملی یعنی رونق اقتصادی و اقتصاد بدون تولید بی‌معنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چرخه تولید به‌منزله چرخه حیاتی یک کشور است افزود: تبلیغات و معرفی تولیدات یک کشور در سطوح مختلف داخلی و خارجی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان برند سازی محصولات را یک فعالیت اقتصادی اثرگذار است خاطرنشان کرد: ایران توانمندی‌های بالایی در بخش تولید دارد که می‌توان تولید مواد غذایی و صنایع نفت و پتروشیمی را از جمله شاخص‌ترین توانمندی‌های ایران در بخش تولید و صادرات برشمرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش تولید مواد لبنیاتی، زعفران و فرش ایرانی یادآور شد: باید طرح‌های تقویتی را برای رونق تولید این محصول و توسعه صادرات این محصولات در دستور کار قرار گیرد.

کاتب با تأکید بر اینکه تحقق این شعار نقش مؤثری در برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور ایفا می‌کند بیان کرد: بالغ‌بر یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مشوق‌های صادراتی در بودجه سال 97 تصویب‌ شده است.

وی عنوان کرد: رونق تولید نیازمند عزم همگانی و ملی است و عموم مردم، مسئولان و سرمایه‌گذاران نیز در این عرصه مؤثر هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان کشور حمایت کند اذعان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز تسهیلات ویژه‌ای را در راستای رونق تولید به تولیدکنندگان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41366/P1357/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد