Web Analytics Made Easy - Statcounter


دو مجموعه داستان «نان و آفتاب» و «هنوز بی قرار نگاهت هستم» همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری رونمایی می شوند.

به گزارش امتداد نیوز؛ دو کتاب داستان «نان و آفتاب» و «هنوز بی قرارنگاهت هستم» در آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب رونمایی می شوند.

«نان و آفتاب» مجموعه داستان های بخش بزرگسال هفتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب را دربر می گیرد که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کتاب «هنوز بی قرار نگاهت هستم» شامل داستان های نوجوان منتخب از هفتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

دو مجموعه داستان نامبرده به کوشش خسرو باباخانی و رقیه سادات صفوی گردآوری و تنظیم شده اند.

گفتنی است افتتاحیه هفته هنر انقلاب و اختتامیه دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب به دبیری علمی منیژه آرمین به طور همزمان روز دوشنبه-۲۰ فروردین – ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

true برچسب ها : انتشارات سوره مهر جشنواره داستان انقلاب هفته هنر انقلاب اسلامی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد ۵۰ عنوان چاپ اول هستند.

رونمایی از کتاب «به توان هایتک» با حضور سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، رضا جهانی راوی کتاب و رئیس هیئت مدیره شرکت آهارف شبنم غفاری حسینی نویسنده کتاب و بهزار دانشگر محقق کتاب امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و همزمان با روز اول نمایشگاه بین المللی کتاب در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

همچنین کتاب سلحضور نیز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور جمال شورجه، معین عارفی و حسین قرایی از ساعت ۱۴ در شبستان اصلی مصلی؛ گوشه نقد رونمایی می شود.

غرفه انتشارات راه یار در راهروی ۲۱ شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) شماره ۵۰۲ قرار دارد.

کد خبر 6100160 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • زوایای پنهان تاریخ در «هیس، هیچی نیس!»/ حضور استعدادهای شهرستان
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود