Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به جهاد خستگی ناپذیر مردم فلسطین در هفت دهه گذشته تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه اخیر خود از رهبران مبارز فلسطینی خواسته است تا آخر پای این مجاهدت بمانند و ایران حمایت از آنان را وظیفه خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله شاهچراغی افزود : رهبری در این نامه با نفی مذاکره با اسرائیل تداوم مبارزه جهادگران فلسطینی را سبب پیروزی و ریشه کن شدن این رژیم غاصب دانسته است.
وی با حمایت از تظاهرات اخیر مردم فلسطین تحت عنوان روز زمین تاکید کرد : رژیم اشغالگر قدس در این حوادث 20 فلسطینی را به شهادت رساند و بیش از هزار و 500 نفر را مجروح کرد.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز قطع روابط سیاسی ایران و آمریکا در سال 1363 گفت : امام خمینی (ره) با بینش عمیق سیاسی خود در آن زمان رابطه با شیطان بزرگ را را رابطه گرگ و میش عنوان کردند و در شرایطی که هیچ چهره سیاسی جرات مقابله با امریکا را نداشت این مرد بزرگ با روحیه مثال زدنی اعلام کردند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آیت الله شاهچراغی در آستانه روز سلامتی خاطرنشان کرد : باید در کنار سلامت بدن به سلامت دین و اخلاق و ارتقاء آن در جامعه هم توجه ویژه داشت.
وی همزمان با ایام شهادت آیت الله محمد باقر صدر، بنت الهدی صدر ، شهید صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی ، یاد و خاطره این چهره های شاخص مبارزات دینی، انقلابی و دفاع مقدس را گرامی داشت.
امام جمعه سمنان همچنین سالروز شهادت امام موسی کاظم را تسلیت گفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است

گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «پائولو رانگل» وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور