Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:50:42 GMT

مسوولان با مظاهر فساد در استان یزد مبارزه کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۶۵۵۲

مسوولان با مظاهر فساد در استان یزد مبارزه کنند

حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از اینکه روز به روز مظاهر برخی فسادها و گناهان در استان بیشتر می شود، افزود: متاسفانه انجام برخی گناهان در این استان که به دارالعباده مشهور است، به صورت علنی انجام می شود.
وی ادامه داد: یزدی ها برای انقلاب اسلامی حدود چهار هزار شهید تقدیم کردند به هیچ وجه پذیرفته نیست، در آن افرادی به خود اجازه دهند که دنبال گناه و بی بندوباری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: برخی بانک ها هنوز ربوی هستند و ربا در آنها وجود دارد در حالی که بارها مراجع تقلید همه را از ربا منع کردند، باید مسوولان جلو ربا را در استان بگیرند.
آیت اللهی اظهار کرد: وجود ربا و لقمه های حرام و شبهه ناک قطعا نتایج خوبی برای انسان ندارد، باید با کارهای فرهنگی جلو برخی خلاف ها و گناهان در جامعه گرفته شود.
خطیب موقت نماز جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به سادگی بدست نیامده است که ما و مسوولان در برابر برخی فسادها و گناهان در استان یزد که این همه شهید دادیم ، بی تفاوت باشیم که این قبیل امور اثرهای سوء در جامعه دارد.
محی الدینی در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و علت وجود بخش زیادی از گناهان را بی توجهی مردم به این فریضه بزرگ الهی در استان دانست .
وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام کاظم (ع)، بخشی از فضایل و مناقب این امام همام و نقش آن حضرت را در تاریخ شیعه و اسلام بیان کرد.
امام جمعه موقت یزد در ادامه طرح توسعه مسجد تاریخی ملا اسماعیل یزد را برای برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در مرکز استان ضروری ذکر کرد و همکاری خیران و مردم را در این ارتباط خواستار شد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 27شهر و روستای استان یزد برگزار می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امر به معروف و نهی از منکر جامعه خطبه های نماز جمعه مسجد یزد موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور