Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت،حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ رسول فلاحتی گیلانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت بیان کرد: گیلانیان درخشش‌های زیادی در تاریخ داشتند و زیباترین دوره تاریخ گیلان دوره انقلاب است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه یکی از جلوه‌های ویژه نماز جمعه دعوت مردم به تقوای الهی است تصریح کرد: من از تمام استان می‌خواهم که هیچ جا و به‌وسیله هیچ بنری نامی از من  نبرده و هزینه‌ای نکنند، این پول‌ها یا بیت‌المال است یا پول مردم که بهتر است برای رفع نیاز حاجتمندان استفاده شود و اگر کوچک‌ترین هزینه‌ای از این طریق و بردن نام اینجاب خرج شود قاطعانه بگویم که من راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من متعلق به همه مردم هستم افزود: اگرچه ۴۰ سال در قم زندگی کردم اما در همین استان درس خواندم و همیشه مطلع از مشکلات و خواسته‌های شما مردم مسلمان و دردمند بودم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه وابسته به هیچ خط و جناحی نیستم و البته خنثی هم نیستم گفت: خط من خط رهبری است و تلاش می‌کنم که نه یک خط جلوتر و نه یک خط عقب‌تر از ایشان حرکت کنم .

وی با بیان اینکه استان گیلان از نظر محیط زیست مشکلاتی دارد گفت: دریایی داریم که ساحلش آلوده، طبیعتی داریم که دارای مشکل است که می طلبد برای رفع آن اقدام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به آغاز فصل کشاورزی افزود: یکی از مشکلات کشاورزان، محدودیت آب است که مسئولان باید با مدیریت مناسب به رفع آن گام بردارند تا دغدغه کشاورزان رفع شود.

امام جمعه رشت با اشاره به شعار سال توسط رهبری معظم نظام گفت: اوضاع کارخانه ها خوب نیست و طی بررسی های حضوری خودم به صورت نامحسوس در برخی از کارخانه ها شاهد وضعیت آن بودم که هم مردم و هم مسئولین باید برای رفع آن تلاش کنند.

فلاحتی با بیان اینکه سلائق گوناگون منجر به عدم همکاری ما نخواهد بود افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی وجود سلائق گوناگون همیشه وجود داشته، لذا تنها خط قرمز من رهبری انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان انقلاب انقلاب اسلامی کشاورزی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)