Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و آل سعود آرزوی تقسیم فلسطین را به گور می‌برند گفت: آل سعود درجایگاهی نیست که درباره فلسطین اظهار نظر کند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه  اراک با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: باید از تولید و خرید کالای ایرانی حمایت و با واردات کالای غیرضروری و قاچاق که سبب بیکاری، عدم اشتغال جوانان و تعطیلی کارخانجات و از بین رفتن سرمایه‌گذاری می‌شود مقابله کرد و دولت، دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی باید مسئله تولید و مصرف کالای داخلی را با جدیت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید دقت لازم از سمت تولیدکنندگان در راستای تولید بهینه، ارتقای کیفیت و ارائه کالای مناسب و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شود و استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی و تولیدی هم باید در راستای تولید کالای با کیفیت گام بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه عزت و استقلال کشور به مصرف کالای داخلی وابسته است مصرف‌کنندگان باید برای منافع، مصالح، عزت، اقتدار و امنیت ملی کالای داخلی مصرف کنند و این مسئله برای آنها به عنوان یک تکلیف است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: حرکت کارگران به سمت فعالیت‌های مهارتی و تخصصی یکی از مولفه‌های اصلی تولید کالای با کیفیت است این در حالی است که امروز مفهوم کارگر تغییر کرده و باید همراه با تکنولوژی و فناوری روز حرکت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر نمره فارغ‌التحصیلان و دانشگاه‌ها در زمینه توسعه مهارت‌آموزی ضعیف است این مراکز باید مهارت‌آموزی را در دستور کار قرار داده و مهندسان را برای میدان عمل تربیت کنند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: امروز باید با تمرکز و تکنولوژی روز و حتی چشم‌انداز 20 ساله دست به تولید زد و عزم و اراده را پیشه کرد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: ایران از سال‌های بسیار گذشته صنعت خودروسازی و کشتی‌سازی را آغاز کرد اما امروز کشور کره میدان سبقت را از کشور ما گرفته که در این صورت از دولت، وزارت صنعت و دانشگاه‌ها انتظار می‌رود که در این عرصه با نشاط بیشتری فعالیت کنند.

وی بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کشور و نیروی انسانی در جهت کار و تولید کارآمد و حمایت بانک‌ها از تولید تاکید کرد و گفت: تسهیلات بانکی باید جهت‌دار و هدفمند و با تشخیص کارشناسان و مصلحت کشور پرداخت شود.

قطعا تقسیم فلسطین خیانت است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و نامه اسماعیل حنیه به رهبر معظم انقلاب و پاسخ حمایتگرانه مقام معظم رهبری به این نامه عنوان کرد: تقسیم فلسطین خیانت است، آل‌سعود نماینده کیست که در مصاحبه اخیر خود حق را به اسرائیل داده است اسرائیل همواره کشوری غاصب بوده است و فلسطین برای همیشه متعلق به فلسطیان غیور است.

وی اضافه کرد: منافقان در طول تاریخ خیانت‌های بیشتری نسبت به کفار انجام داده‌اند و امروز هم در حال حاضر شاهد خیانت عربستان هستیم و که به خود اجازه تهدید جمهوری اسلامی و تهران را می‌دهد که با اسرائیل و ترامپ هم‌دست شده اما به طور قطع این آرزو را با خود به گور می‌برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ایران در گذشته فرصتی برای غنی‌سازی اورانیوم نداشت اما در حال حاضر پیشرفت‌های بسیاری دارد و به توفیقات بزرگی دست یافته  که در این حال متوجه می‌شویم که توان موفقیت در رشته‌های پیچیده دنیا را داریم این در حالی است که  امروز به تولید سانتریفیوژ و پزشکی هسته‌ای دست یافته‌ایم.

فناوری هسته‌ای  چراغ راه پیشرفت در رشته‌های دیگر است

دری نجف‌آبادی بیان کرد: فناوری هسته‌ای  چراغ راه پیشرفت در رشته‌های دیگر است و  نباید خود را محصور کرد، تعطیلات یک ماه در کشور و همچنین تعطیلات دیگر در تقویم مانع رشد اقتصادی و پیشرفت در علوم می‌شود و باید با کنار گذاشتن تنبلی به کارهای بزرگ همت کرد و همچنین نباید از یاد و ذکر خداوند غافل شد زیرا یاد خداوند جوهره انسانیت و ذکر اولیای خداوند و ذکر خداوند است و ماه رجب و دیگر ماه‌ها فرصتی برای رهروان حضرت محمد(ص) و آل محمد(ص) است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی جامعه سلیم‌القلب، خالی از غرور، تکبر،عقده‌گشایی، حسادت، نفرت، منافق و کینه و دشمنی است  که آلودگی و بیماری در این جامعه معنایی ندارد و ماه‌های بزرگی همچون ماه رجب را باید غنیمت شمرد، تقوا پیشه کرد .

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به اینکه خداوند حاکم همه عالم است باید در مقابل قضا و قدر الهی صبر پیشه کرد باید شاکر، تسلیم و راهی به قضای الهی بود اگر غیر از این باشد کفران نعمت کرده‌ایم.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: روز هجدهم فروردین ماه روز جهانی سلامت است که در این رابطه می‌توان گفت بیش از نیمی از سلامت فردی به رفتار فرد بستگی دارد و سلامت آب، هوا، خاک و تغذیه سلامت جسمانی را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41371/P1336/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم

همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دانشجویان دانشگاه ایتالیایی بولونیا برای اعلام همبستگی خود با فلسطین چادر زده و تحصن کردند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های محلی روز یکشنبه گزارش دادند که دانشجویان ایتالیایی به جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین که در دانشگاه‌های برجسته آمریکا راه اندازی شده بود، پیوستند.

دانشجویان دانشگاه بولونیا حدود ۲۰ چادر را در میدان اسکارولی، مقابل دفتر مرکزی دانشگاه برپا کردند. آنها با برافراشتن پرچم‌های فلسطین و بنری با مضمون «قیام دانشجویی»، از بقیه دانشگاه‌های ایتالیا برای پیوستن به جنبش دعوت کردند.

ایتالیا اخیرا شاهد تظاهرات دانشجویان در شهر‌های مختلف بود که از دانشگاه‌هایشان خواستند تا توافق‌نامه‌های همکاری دانشگاهی با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ۱۸ آوریل، دانشجویان و دانشگاهیان که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را محکوم می‌کردند، در محوطه دانشگاه کلمبیا در نیویورک تحصن کردند و از دولت بایدن خواستند که همکاری دانشگاهی خود را با دانشگاه‌های صهیونیستی متوقف کند و سرمایه‌گذاری‌های خود را در شرکت‌های حامی از اشغال سرزمین‌های فلسطینی پس بگیرد. 

با دخالت نیرو‌های پلیس و دستگیری هزاران معترض در دانشگاه‌های آمریکا، وضعیت خشم از رژیم صهیونیستی گسترش یافت و تظاهرات به دانشگاه‌های کشور‌هایی مانند فرانسه، انگلیس، آلمان، کانادا و هند سرایت کرد که همگی شاهد تظاهرات در حمایت از همتایان خود در دانشگاه‌های آمریکایی، و خواستار توقف جنگ در غزه و تحریم شرکت‌های عرضه کننده سلاح به اسرائیل هستند.

اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی که جان کودکان و سالمندان را گرفته است، بر جای گذاشته است.

 اسرائیل با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب نسل کشی، به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است