Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:46:25 GMT

ترکیب گسترش فولاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۶۹۳۲

ترکیب گسترش فولاد اعلام شد

فیروز کریمی ترکیب تیمش برای دیدار با استقلال خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد تبریز از ساعت ١٧ در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می رود.

 

فیروز کریمی ترکیب تیمش برای این دیدار را اینگونه اعلام کرد:

 

فرناندو دخسوس سید احمد موسوی احمدرضا زنده روح ادسون هنریکه علیرضا نقی زاده عزیز معبودی پیمان بابایی مصطفی سالاری رضا خالقی فر اسماعیل فرهادی  آندرانیک تیموریان گسترش فولاد تبریز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در بحث فنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه متحمل شد، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفته است.

 

سرمربی ۵۲ ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند. بر همین اساس او ساعتی دیگر در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. فولاد که در این فصل شرایط نابسامانی دارد، هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و فولاد + فیلم
  • مدافع استقلال بازی بعدی تیمش را از دست داد
  • استقلال خوزستان 0-0 فولاد خوزستان؛ این دربی هم گل نداشت!
  • شجاعی برابر استقلال تیمش را زیر و رو کرد
  • تساوی استقلال خوزستان و فولاد در نیمه اول
  • دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!
  • گزارش زنده: استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد
  • یازده بازیکن فولاد برای دربی خوزستان مشخص شد
  • پورحمیدی و فرار از خاطره تلخ مقابل فولاد
  • «ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد