Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان فارس، علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس از راه‌اندازی کاروان شهدا و ایثارگران در میان عوامل برگزارکننده حج تمتع در این استان خبر داد و گفت: این طرح توسط کلیه عوامل اجرایی انجام می‌شود و هدف از اجرای آن ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والای مقام استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح عوامل اعزامی به سرزمین وحی قبل از اعزام به گلزار شهدا رفته و هر کدام شهیدی را انتخاب کرده که در سرزمین وحی و عرفات و مسجدالنبی به یاد این شهید باشند و به محض اینکه از حج بازگشتند با خانواده‌های این شهدا نیز دیدار می‌کنند.
زینلی با بیان اینکه در این برنامه فرهنگی 130 شهید توسط 130 عامل و کارگزار حج تمتع شناسایی و انتخاب می‌شوند، بیان کرد: برنامه میثاق با شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم منا تحت عنوان «همراه با شهدا» برای زائران بیت‌الله الحرام از دیگر برنامه‌های فرهنگی حج است و هر زائر نماینده یک شهید خواهد بود.
مدیر حج و زیارت استان فارس عنوان کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا با همراهی مسئولان نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و کارگزارن حج و زیارت استان مرکز ثقل برنامهریزی‌ها، حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی باشد و در تمامی برنامه‌ها سخنان گهربار رهبر فرزانه درباره استفاده از کالای ایرانی را در بین زائرین نهادینه کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان