Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لوپز سرمربی سابق تیم ملی تکواندو آمریکا به دلیل آزار جنسی با محرومیت دائمی از هر گونه فعالیت المپیکی مواجه شد. این مربی 44  ساله چند بار با حکم ممنوع الخروجی هم مواجه شده بود.از جمله اتهام های او ضرب و شتم احتمالی 4 تکواندو کاری است که بعد ها به قتل رسیدند.

 

لوپز در سال 1997 به آزار 3 دختر تکواندو کار متهم شده بود و پس از آن هم با شکایت رسمی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی آمریکایی بازهم به چند مورد آزار جنسی جدید متهم شده است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی ضرب و شتم قتل برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • گل فرمین لوپز به والنسیا (بارسلونا 1-0 والنسیا)
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان