Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم از نمایش فیلم‌های اکران نوروزی شاهد رونق خوبی در سالن‌های سینما بودیم و فیلم‌ها با اقبال بهتری از سوی مخاطب مواجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم‌های سینمایی در هفته سوم اکران نوروزی با اقبال بهتری مواجه شدند و فروش بهتری را در گیشه برای خود رقم زدند اما همچنان فیلم «فراری» در قعر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حبیب اسماعیلی مدیر عامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «خرگیوش» گفت: فیلم هم اینک به فروش 1 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است و در هفته گذشته شاهد رشد بهتری در فروش فیلم بودیم به خصوص در روز چهارشنبه فروش خوبی داشتیم.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «به وقت شام» گفت: فیلم خوشبختانه مورد اقبال مخاطب قرار گرفته و همین امر موجب شده شاهد رونق خوبی در سالن‌های این فیلم باشیم. فیلم هم اینک به فروش 5 میلیارد و 850 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است. 

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «فراری» گفت: از شب گذشته تیزر جدیدی از رسانه ملی برای فیلم پخش شده است و امیدواریم شاهد رونق فیلم باشیم. در تهران 14 سالن سینما در اختیار داریم و در شهرستان سعی می‌کنیم تعداد سالن‌های بیشتری در اختیار بگیریم. هم اینک فروش فیلم به رقم 310 میلیون تومان رسیده است. 

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش «لاتاری» گفت: فیلم با اقبال مواجه شد. شب گذشته در سینما سپهر ساری 2600 نفر فیلم را به تماشا نشستند که آخرین رکورد این سینما مربوط به فیلم «گشت 2» بود که 1800 نفر به تماشای فیلم نشسته بودند. هم اینک فیلم به فروش 5 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است. 

همایون امکانیان مدیر دفتر پخش نیکان فیلم درباره فروش فیلم «مصادره» گفت: فیلم با اقبال مخاطبان مواجه است و در اکران‌های مردمی و روزهای عادی با استقبال تماشاگران مواجه شد. فیلم هم‌اینک به فروش 8 میلیارد و 450 میلیون تومان رسیده است. 

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم «لونه زنبور» درباره فروش فیلم گفت: شاهد فروش رو به رشدی در هفته گذشته در سالن سینماها برای این فیلم بودیم و این روند ادامه خواهد داشت. فیلم هم اینک به فروش 4 میلیارد و 550 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «فیلشاه» گفت: اقبال مخاطبان خوب بود و شاهد استقبال خانواده‌ها از فیلم بودیم فروش فیلم به 1 میلیارد و 330 میلیون تومان رسید و هم‌اینک 70 سالن در تهران و شهرستان در اختیار دارد. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال

بررسی سودآوری برخی شرکتهای بزرگ دولتی نشان می‌دهد در حالی که در سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی بیش از ۲۰ همت درآمد داشته سودآوری شرکت ایمیدرو به حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ فهرست سودآورترین شرکتهای دولتی در عملکرد سال 1401 نشان میدهد ایمیدرو نزدیک 50 هزار میلیارد تومان در یک سال سود کسب کرده است.

بانک مرکزی نیز در سال مذکور حدود 23 همت سود کسب کرده است. ملی پتروشیمی کمتر از 20 همت سودآوری داشته است. تهیه و تولید مواد معدنی و ملی نفت نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است با تغییرات صورت گرفته در تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی، این سازمان  نیز به جمع 10 شرکت سودآور دولتی اضافه شده است.

این شرکتهای دولتی در یک سال حدود 100 هزار میلیارد تومان سود کسب کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • سیل وحشتناک خودروهای میلیاردی عربستانی‌ها را له کرد | فیلم
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟