Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه نماز جمعه چهارمحال وبختیاری: اعتقاد به مصرف کالای ایرانی در بین مردم وجود دارد اما تولیدکنندگان باید حمایت شوند و جلوی قاچاق کالا به داخل کشور گرفته شود،روز ۲۰ فروردین ، روزخودباوری وتحقق شعار"ما می توانیم" است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازجهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر در خصوص  نام‌گذاری سال به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: امسال  خواهیم دید که خرید کالای ایرانی از سوی مردم رونق پیدا می‌کند، اعتقاد به مصرف کالای ایرانی در بین مردم وجود دارد اما تولیدکنندگان باید حمایت شوند و جلوی قاچاق کالا به داخل کشور گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به 20 فروردین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای، ادامه داد: در این رابطه از یک‌سو باید به خود ببالیم که جوانان کشور استعدادهای بسیار توانمند و خوش‌ذوقی در عرصه دانش هسته‌ای از خود نشان دادند، آن‌چنان دانش این جوانان در صنعت هسته‌ای بالنده بود که باعث ترس دشمن شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد هستیم که دانش هسته‌ای در کشور کند شده و از رسیدن به جایگاهی که شایسته آن است بازمانده، ادامه داد: در برجام نیز به نتایج لازم نرسیدیم، تنها چیزی که از مذاکرات برجام عاید کشور شد مشخص شدن چهره خبیث آمریکا بود که البته موضوع جدیدی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ایران به همه مفاد برجام پایبند بود ولی طرف مقابل به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرد، عنوان کرد: عده‌ای به این موضوع دل‌خوش بودند که بین اروپا و آمریکا شکاف ایجاد شده اما این واضح است که اگر قرار باشد اروپا بین ایران و امریکا یکی را انتخاب کند قطعاً انتخاب آن‌ها آمریکا خواهد بود همان‌گونه که امروزه هم شاهد آن هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مسؤولان کشور مراقب باشند پیرامون مسائل موشکی مطرح شده که جز مسائل اصلی و حیاتی کشور است فریب نخورند، باید توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان کشور در داخل را باور کنیم و اجازه ندهیم ناامیدی از ناکارآمدی بر افراد حاکم شود، دولت باید کارآمدی خود را در عمل نشان دهد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد به ۲۱ فروردین سال ۵۸ و فرمان امام راحل در خصوص افتتاح حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: این بنیاد با اهداف والایی از سوی امام خمینی (ره) تشکیل شد و امید است به‌جایی که ایشان می‌خواستند برسد.

نکونام با بیان اینکه ۲۰ فروردین‌ماه مصادف است با شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب، گفت: هنر انقلاب یعنی شهید آوینی و دیگر شهدایی که سعی در معرفی آن‌ها داشت به جامعه ارائه شود، هنر انسان مکتبی ساختن آن است و باید همه توان خود را به کار گیریم تا این هنر را بیشتر بروز داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه آنچه ضامن بقای انقلاب است گره خوردن به‌تمام‌معنا به خداوند است، خاطرنشان کرد: امروز برخی‌ها به بهانه‌های مختلف طالب فضای باز برای بردن آبروی دیگران هستند، باید بدانیم این رفتارها جایی در فرهنگ قرآنی ندارد.

روز 20 فروردین درحقیقت روزخودباوری وتحقق شعار"ما می توانیم" است/ بخش تولیدات کشاورزی و دامی شهرستان اردل نیازمند حمایت مسئولین است

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوالی الهی گفت:لازم ست ازروزگارعبرت بگیریم چرا که اگر نتوانیم ازروزگار عبرتی بگیریم موعظه واندرز بدرد ما نخواهد خورد.

بهرامی افزود:رسیدن به زندگی سعادتمند از نظر کیفی و کمی در گرو یاد خدا بودن و دوری گزیدن از دنیای مادیات است.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت علی (ع) که می فرماید: «مابالکم تفرحون بالیسر من الدنیا تدرکونه و لایحزنکم الکثیرمن الاخره تحرمونه»(شما را چه شده است که با به دست آوردن متاعی اندک از دنیا شادمان می‌شوید و از متاع بسیار آخرت که از دست می‌دهید، اندوهگین نمی‌شوید)افزود:هر مقام، منصب و مسئولیتی یک امانت به حساب می‌آید و شخص مسئول باید تمام تلاش خویش را برای دوری از خیانت و حفظ آن به کار ببندد و تنها هدفش در این مسئولیت رضای خداوند متعال باشد.

روز ۲۰ فروردین درحقیقت روزخودباوری وتحقق شعار"ما می توانیم" است

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه هسته‌ای تصریح کرد: این روز به‌عنوان روز اقتدار و توانمندی ما در دنیاست زیرا دانشمندان بزرگ هسته‌ای ما توانستند در دنیا توان شیعه و اسلام را به نمایش بگذارند و همگان باید بدانند انرژی هسته‌ای فقط کاربرد ساخت بمب را ندارد بلکه در همه زمینه‌های روزمره زندگی کاربرد دارد.

حجت الاسلام بهرامی افزود:درروز ۲۰ فروردین سال ۸۵ به همت جوانان و دانشمندان هسته ای کشور ودولتمردان وقت یک رخداد بسیارغرور آفرین اتفاق افتاد و این روز درحقیقت روزخودباوری وتحقق شعار"ما می توانیم" است.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مردم و مسئولان باید تمام همت خود را برای عملیاتی شدن منویات رهبری و تخقق شعار حمایت از کالای ایرانی به کار بندند.

خطیب جمعه شهر اردل با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا این شعار در شهرستان عملی شود افزود:امروزشهرستان اردل در کشاورزی ،تولیدات دامی و صنایع دستی در استان جزء شهرستان های نمونه است لذا برای افزایش تولیدات حمایت مسئولان لازم است.

حجت الاسلام بهرامی در پایان گفت:بنده از فرماندارمحترم در خواست دارم انشاء الله درراستای تحقق شعارسال بارویکرد حمایت ازتولیددرشهرستان برنامه ریزی کنند.

بندگی خداتوند باید عاشقانه باشد/ مسئولان جلو گرانی چراغ خاموش اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را بگیرند

حجت الاسلام یدالله زمانی در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: خدای متعال را عبادت کنیم نه از روی ترس نه برای پاداش بلکه برای اینکه خداوند بزرگ لایق پرستش و عبادت است و در این خصوص پیامبر اسلام فرموذده اند: خداوند متعال را عاشقانه پرستش کنیم

وی افزود:یکی از وجه های عبادت دوری از گناه و محرمات است. در روایات است که هر کس آنچه را خداوند واجب کرده است انجام دهد بهترین بندگان خداوند است و آنچه را خدای باری تعالی حرام کرده است ترک کند با تقوا ترین بندگان الهی است.

امام جمعه شلمزار گفت: یکی از آفتهای زندگی کنونی انسان ها سرگرم شدن آنها به امور دنیوی است که باعث فراموشی از معنویات و عبادت خداوند است و در ادامه افزود: خداوند متعال می فرماید:اگر مردم شهرها و روستاها به من ایمان داشتند از زمین و آسمان برکات الهی بر آنها آشکار می شد.

امام جمعغه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار گفت: در سالی که به عنوان #حمایت_از_کالای_ایرانی نامگذاری شده است مسئولان باید زمینه این حمایت را فراهم و مردم هم با خرید کالای ایرانی حمایت واقعی از محصولات تولید کشور اسلامی ایران را به عمل آورند.
وی در ادامه با اشاره به مهمترین مناسبت های پیش رو در هفته آینده گفت: درک ایام ماه مبارک رجب فرصتی است که امیدواریم مومنان این فرصت را بهترین وجه مورد استفاده قرار دهند.

حجت الاسلام زمانی به مساله حمایت از پیام رسان های داخلی هم اشاره کد و گفت: حمایت از پیام رسان های داخلی مصداق حمایت از کالای ایرانی است که باید در این زمینه هم مردم و هم مسئولان توجه لازم را به عمل آورند.

وی در پایان با انتقاد از گرانی چراغ خاموش اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای اخیر گفت: مبنا قرار گرفتن دلار برای مبادلات بین الملی باعث شده است سوء استفاده های بسیاری توسط سودجویان صورت گیرد و گرانی های افسار گسیخته را به مردم تحمیل نماید.

بر اساس آموزه‌های قرآن و روایات دشمن غیرقابل‌اعتماد است

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های این هفته شهر فارسان به 20 فروردین روز قطع رابطه ایران و آمریکا قرآن اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها و غربی‌ها در عمل بدعهدی را آغاز کرده‌اند. مقام معظم رهبری در آغاز سال 1392 در اولین سخنرانی در آستان قدس رضوی قبل از روی کار آمدن دولت جناب آقای دکتر روحانی فرمودند برخی به من می‌گویند اجازه مذاکره با 5 به‌اضافه 1 را در عرصه هسته‌ای به ما بدهید.

ایشان فرمودند: من منعی نمی‌کنم، اما چشمم آب نمی‌خورد که این مذاکرات اثری داشته باشد. چون بدرفتاری آمریکایی‌ها نسبت به ملت ما سابقه طولانی دارد. ما به سهم خود از تلاش‌های فراوانی که مسئولین محترم فعلی در این عرصه داشتند، تشکر می‌کنیم ولی بر اساس آموزه‌های قرآن و روایات می‌گوییم که دشمن غیرقابل‌اعتماد است.

 مسئولان محترم توجه داشته باشند که ذره‌ای اعتماد نابجا به این بیگانگان درواقع آسیب رساندن به منافع ملت است. قرآن می‌فرماید: «یا أیُّها الَّذینَ ءامَنوا لا تَتَّخِذوا عَدُوّی و عَدُوَّکُمْ أوْلیاءَ تُلْقونَ إلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ و قَدْ کَفَروا بِما جائَکُمْ مِّنَ الحَقّ» تا آنجا که فرمود: «تُسِرّونَ إلَیْهِم بِالْمَوَدَّةِ و أنا أعْلَمُ بِما أخْفَیْتُمْ و ما أعْلَنْتُمْ و مَنْ یَفْعَلْهُ مِنْکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَواءَ السَّبیل» ای مؤمنین دشمنان من و خود را دوست نگیرید. شما با آنها اظهار دوستی می کنید درحالی‌که آن‌ها به‌طور یقین ازآنچه از سوی حق بر شما نازل‌شده رویگردانند.

وی تصریح کرد: در ادامه خداوند می‌فرماید چرا مخفیانه به آن‌ها پیغام می‌دهید که دوستشان دارید. هرکس از شما با دشمنان من رابطه دوستی برقرار کند، مسلماً از راه راست منحرف‌شده و در آیه دوم همین سوره می‌فرماید: «إنْ یَثْقَفوکُمْ یَکونوا لَکُمْ أعْداءً و یَبْسُطوا إلَیْکُمْ أیْدِیَهُمْ و ألْسِنَتَهُمْ بِالسّوءِ و وَدّوا لَوْ تَکْفُرون» آن‌ها اگر بر شما پیروز شوند، دشمنان شما هستند و دست‌ها و زبان‌هایشان را به آزار و بدگویی و تحقیر و ناسزا بر ضد شما باز می‌کنند.

امام‌جمعه فارسان گفت: آن‌ها آرزو دارند که‌ای کاش شما هم مثل آن‌ها کافر می‌شدید. شما امروز نشانه‌های این بی‌اعتمادی و دشمنی آن‌ها را ملاحظه می‌کنید. همه جناح در آمریکا در ضدیت با اسلام و جمهوری اسلامی باهم هیچ اختلافی ندارند. قرآن می‌فرماید: «وَدّوا ما عَنِتُّمْ» اینها از شدت گرفتاری و رنج شما لذت می‌برند. «قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أفْواهِهِمْ و ما تُخْفی صُدورُهُمْ أکْبَر» از لابلای سخنانشان دشمنی این‌ها با اسلام و مسلمان‌ها پیداست. آنچه در سینه هاشان از کینه و نفرت از شما پنهان می‌دارند، بزرگ‌تر است.

وی بیان داشت: بنابراین به دشمنان نباید اعتماد کرد؟ سؤال: پس تکیه‌گاه ما کجاست؟ جواب: تکیه‌گاه ما ذات مقدس ربوبی است که خود قرآن فرمود: «و مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ» و در جای دیگر فرمود: «إنْ یُریدوا أنْ یَخْدَعوکَ» اگر اینها بخواهند برجام را زیر پا بگذارند و ریزریز کنند، «فَإنَّ حَسْبَکَ الله» خدا شما را کافی است. «هُوَ الَّذی أیَّدَکَ بِنَصْرِهِ و بِالْمُؤمِنینَ» همانگونه که قرآن فرموده باید مسئولان عزیز ما به نصرت خدا و یاری مردم اعتماد داشته باشند. شما مردم که دین‌باور و ولایت مدارید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک پور افزود: آنچه تاکنون ما به دست آوردیم در سایه مقاومت است. با مقاومت خود شاه تادندان‌مسلح و مورد تأیید و کمک تمام قدرت‌های جهانی را سرنگون کردید شما مردم با مقاومت خود صدام را به خاک سیاه نشاندید. شما مردم با مقاومت خود آمریکای ابرقدرت را در دنیا بی‌اعتبار کردید.

وی گفت: بوش رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفته بود: ما ناامنی را به مرکز ایران خواهیم کشاند؛ اما به کوری چشم آمریکا در وسط این جهنمی که آمریکا در این منطقه ایجاد کردند، امروز امن‌ترین کشور منطقه ایران است.

وی اظهار داشت: اکنون به فضل الهی و باایمان و مقاومت شما مردم همان‌گونه که امام فرمود و مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید کردند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. با این حساب همه باید بدانند اعتماد به دشمن هرگز و اعتماد به خداوند و مؤمنان خداجوی آری

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه و کیف و کفش قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی عنوان داشت: با پالایش اطلاعات به دست آمد و روش های کفش نوین جرم، مشخص شد مالک فروشگاه در شمال تهران مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی در محل فروشگاه دپو ی کرده است.

افشاری به هماهنگی های قضائی و اعزامی تیمی از ماموران به محل فروشگاه اشاره کرد و افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، ۳۳۰ جفت کفش و یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق، فاقد مجوزهای قانونی قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال بر آورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6092989

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد