Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خونه به خونه بابل با صدور بيانيه‌ای به اتفاقات اخير متن و حاشيه ليگ يک واكنش نشان داد.

طرفداری- باشگاه خونه به خونه بابل به اتفاقات اخیر متن و حاشيه ليگ يک واكنش نشان داد.

به گزارش سایت باشگاه خونه به خونه، در بیانیه این باشگاه آمده است:

توقع جوانمردی از آنها که رشدشان را مدیون خراب کردن دیگران هستند، کاری عبث است و هرگز توقع نداریم آنهایی که شاید مشهور باشند اما هرگز مردمی و محبوب نبودند و نیستند و نمی‌شوند، دست از رویه ناجوانمردانه خود بردارند و اجازه بدهند در 4 هفته پایانی لیگ آزادگان رقابت برای صعود مردانه و جوانمردانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای اطلاع مردم شریف ایران و برای یادآوری به دشمنان قسم خورده خونه به خونه، لازم دیدیم به چند نکته اشاره کنیم.

اول: باشگاه خونه به خونه بابل، با تقدیم صمیمانه‌ترین درودها به مردم شریف گیلان، از ملوان بندرانزلی که یادگار سیروس قایقران بزرگ است و بزرگانی چون نادر دست نشان و پژمان نوری را در اختیار دارد، توقعی غیر از فوتبال پاک و رقابت شرافتمندانه که مازندران و گیلان همیشه در آن زبانزد و سرآمد بودند، ندارد و با احترام به زنده یاد سیروس قایقران با وجود مصدومیت و غیبت سه بازیکن کلیدی خود، برای پیروزی مقابل ملوان آماده می‌شود.

دوم: به آنهایی که در میدان رقابت حریف خونه به خونه نشدند و حالا به شیطنت در هتل محل اقامت این تیم، التماس به مربی تیم حریف و کارهای پشت پرده و تخریب و جوسازی مشغول هستند، خسته نباشید می‌گوییم و پیشاپیش از این که این خراب‌کاری جدیدشان هم مثل تمام توطئه‌های قبلی با تلاش مربیان و بازیکنان خونه به خونه و حمایت مردم شریف بابل بی نتیجه می‌ماند، عذرخواهی می‌کنیم!

سوم: مدیران، مربیان و بازیکنان خونه به خونه بابل بدون توجه به تمام جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها و رفتارهای ناجوانمردانه برخی رقبا، برای صعود به لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند و امشب نیز در یک دورهمی صمیمانه، پیمان مجدد می‌بندند که وفادار به پیراهن تیم و متعهد به هواداران تیم، تا برپایی جشن صعود به لیگ برتر، دست از تلاش برندارند و توجه‌ای به تماس‌های مشکوک بدخواهان تیم نداشته باشند. بازیکنان خونه به خونه صدر جدول و صعود به عنوان تیم اول را هدف قرار داده اند و با یاری خدا، به هدف خود می‌رسند.

چهارم: از مجری آن برنامه تلویزیونی که برای حمله به خونه به خونه تحت فشار است، گله مندیم اما از آن جایی که تلویزیون، حاشیه، توپ، تانک و هیچ عاملی نمی‌تواند مانع صعود خونه به خونه به لیگ برتر شود، یک بار دیگر تحرکات اخیر این برنامه تلویزیونی را نادیده می‌گیریم و اعلام می‌کنیم مردم بابل آنقدر باگذشت هستند که شما را هم به جشن صعود خونه به خونه به لیگ برتر دعوت کنند. جواب تمام بدخواهان را به یاری خداوند با صعود می‌دهیم. خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان

لیگ برتر ایران (گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 745682

دیگر خبرها

  • پاسخ سریع مقاومت اسلامی عراق به تجاوز اسرائیل به مقر الحشد الشعبی
  • بزرگ ترین تانک در تاریخ نظامی آمریکا (+فیلم و عکس)
  • سنتکام: ایالات متحده امروز حمله هوایی در عراق انجام نداده است
  • کتائب سید الشهدا عراق: به حمله بابل حتما پاسخ داده می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»