Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبری فرمودند:" ما با یک حمله همه جانبه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی اعلام نشده دشمن مواجه هستیم".
حجت الاسلام سید امین الله حجازی با تشریح این جمله رهبری افزود: برخی‌ها رسما اعلام نکرده اند ما نظام را قبول نداریم و رسما هم اعلام نکردند ما این وضعیت و حاکمیت کنونی مملکت را قبول داریم و علنا این عبارات را نگفته اند، ولی رهبری فرمودند:" حمله همه جانبه فرهنگی، سیاسی و اعتقادی".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خود آقا فرمودند"که مراد بنده از فرهنگ، فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، فرهنگ عزت و استقلال مملکت و فرهنگ حفظ شان این مملکت است" که متاسفانه درکشور می‌بینیم مواردی را که اسم فعالیت فرهنگی به خود گرفته اند، ولی علنا علیه فرهنگ است.
امام جمعه دوگنبدان با بیان اینکه در جامعه نام فرهنگ باشد اما محتوا علیه فرهنگ باشد این خود نوعی خطر است افزود: بحث‌های سیاسی بسیاری وجود دارد ولی متاسفانه گاهی اوقات می‌بینیم که آقایان هیچ وقت علیه دشمنان موضع نمی‌گیرند.
حجت الاسلام حجازی در ادامه گفت: آقایان علیه خطراتی که از ناحیه دشمن این مملکت را تهدید می کند موضع نمی‌گیرند و در سخنرانی ها،بیانات و در فضای مجازی نه تنها شاهد مقابله آنان با دشمنان نیستیم بلکه برعکس بسیار مرموزانه و نامرئی اهداف دشمن را بسیار نرم پیاده می‌کنند.
وی افزود: متاسفانه برخی‌ها اصل نظام را نشانه رفته اند و اصل ولایت فقیه در قانون اساسی را به نوعی مورد هجمه قرار می‌دهند و اصلا شخصیت، عزت و استقلال این ملت برایشان جایگاهی ندارد.
خطیب جمعه دوگنبدان در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: مَسکن برای آرامش انسان بسیار مهم است و توقع دارم که بانک‌ها به بحث مسکن فقرا توجه خاص داشته باشند.
حجازی افزود: پرداخت تسهیلات ناچیز مسکن توسط برخی بانک‌ها سال‌ها به طول می‌انجامد این در حالی است که تسهیلات‌ میلیاردی در کمترین زمان ممکن به برخی اعطا می شود.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت:۲۵ فروردین ماه شهادت امام هفتم شیعیان موسی ابن جعفر (ع) است این روز را به همه شیعیان به ویژه مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل