Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت: کشمکش سرمربی تیم فوتبال سایپا با عوامل برنامه‌های تلویزیونی به بعد از دیدار مقابل نفت تهران نیز کشیده شد.

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا امروز (جمعه) پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل نفت تهران بار دیگر مانند چند هفته گذشته حاضر نشد مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار بگیرد و همین مسئله باعث ناراحتی و اعتراض خبرنگاران تلویزیونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی در واکنش به این موضوع به این خبرنگارانی که به او گفتند کارش اشتباه است،‌ گفت: اصلاً هم اشتباه نیست! من به کسی که به من توهین کند و به من احترام نگذارد،‌ مطمئن باشید احترام نخواهیم گذاشت. من الآن به شما احترام گذاشتم،‌ وگرنه میکروفن شما را پرتاب می‌کردم. شما به ناحق و به دروغ در تلویزیونی که نام جمهوری اسلامی روی آن است،‌ به من تهمت زده‌اید و بعد همان آقا در رادیو حرف‌های دیگری زده است.

سرمربی تیم سایپا در ادامه با عصبانیت خطاب به گزارشگران برنامه‌های تلویزیونی گفت: شما می‌خواهید دایی را بد کنید! سیاست تلویزیون همین است و به هیچ وجه غیر عمدی نبوده است. من شکایت کرده‌ام و تا آخر هم پیگیر خواهم بود.

 

254 41

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هفدهم - باشگاه سایپا - علی دایی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هفدهم باشگاه سایپا علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی

انتظار می‌رود رالف رانگنیک و بایرن مونیخ به‌زودی با یکدیگر به توافق کامل برسند

طرفداری | در حالی که بازی مقابل رئال مادرید مهم‌ترین مسئله بایرن مونیخ در این روزها است اما مدیران این باشگاه در پشت پرده در حال مشخص کردن مربی فصل آینده‌شان هستند و حال گویا گزینه مورد نظرشان نیز این پیشنهاد را پذیرفته است.

به گزارش توبی آلتشفل و کریستین فالک از بیلد؛ رالف رانگنیک به بایرن مونیخ اعلام کرده که مایل است هدایت این تیم را برای فصل آینده بر عهده بگیرد. قرار است گفت‌وگوها با سرعت بیش‌تری پی‌گیری شود زیرا هنوز دو طرف باید بر سر برخی جزئیات با یکدیگر به توافق برسند.

فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده مذاکرات باواریایی‌ها با سرمربی تیم ملی اتریش در مراحل نهایی خود قرار دارد. موارد اصلی مانند پروژه باشگاه، تأثیرگذاری در نقل‌وانتقالات و دیگر موارد، مورد بحث قرار گرفته و مذاکرات بسیار خوب بوده است.

بیش‌تر بخوانید: رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد

سران بایرن نیز پس از بازی مقابل رئال مادری در این‌باره صحبت و اعلام کردند که مذاکرات با رانگنیک به خوبی پیش می‌رود. حتی کریستوف فرویند مدیر ورزشی این باشگاه نیز این احتمال که پیش از بازی برگشت مقابل رئال به‌طور رسمی از توافق‌شان با رانگنیک رونمایی شود را رد نکرد.

گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد. درباره مبلغ غرامت پرداختی بایرن به فدراسیون فوتبال اتریش نیز شایعاتی وجود دارد که این یک عدد هفت رقمی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال