Web Analytics Made Easy - Statcounter

از صحبت‌های والورده این گونه به نظر می آید که بوسکتس فردا غایب خواهد بود؛ راکیتیچ احتمالا استراحت کند و مسی هم بازی خواهد کرد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی با لگانس شرکت کرد.

به گزارش mundodeportivo، والورده گفت:

همان لگانسی را انتظار دارم که در تمام طول فصل بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لگانس با شور و اشتیاق فراوانی بازی می‌کند و فصل خوبی را هم پشت سر می‌گذارد. ما آنها را در خانه شان 3-0 بردیم اما بردن آنها کار آسانی نیست. انتظار دیداری مثل بازی فصل گذشته دو تیم در نیوکمپ را دارم. بسیار پیچیده. لگانس می آید تا ابتدا از دروازه اش دفاع کند و سپس در ضد حملات به ما آسیب بزند.

تنها چیزی که در بازی فردا مهم است، سه امتیاز بازی است چون اکنون برای قهرمانی به 15 امتیاز دیگر نیاز داریم. اگر پنج بازی دیگر ببریم، قهرمان خواهیم شد. فقط و فقط همین است که اهمیت دارد و نیازی نیست به بازی دیگری - دربی مادرید - توجه کنید. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد، بردن تیم مادریدی لگانس است. بقیه بازی‌ها زیاد نگرانم نمی‌کند چون سرنوشت ما به خودمان وابسته است.

در حال حاضر فقط نگران وضعیت بازیکنی کلیدی چون بوسکتس هستم نه آمادگی تمام تیم. طبعا در این مقطع از فصل هیچ بازیکن یا مربی‌ای دوست ندارد با یک مصدومیت عضلانی، کل بازی‌های سرنوشت‌ساز فصل را از دست بدهد. 

رسیدن به رکورد رئال سوسیداد؟ این چیزی است که فردا باید به آن برسیم اما کار آسانی نیست چون این رکورد سال‌هاست که دست نخورده باقی مانده است.

مسی فردا استراحت می‌کند؟ خواهیم دید. گرچه او در تیم ملی و در بازی با سویا استراحت کرد. با او صحبت خواهیم کرد.

دلیل نمایش نه چندان خوب تیم در دو بازی اخیر: مقابل سویا در مجموع در نیمه اول خوب بودیم. در نیمه دوم خیلی خوب حمله نکردیم و همین باعث شد ضد حملات زیادی بخوریم اما در بازی با رم نمایش تیمم را پسندیدم. حالا هر چه می خواهند بگویند اما بازی با رم دشواری‌های خاص خودش را داشت و آنها فشار زیادی به ما وارد کردند. به رم باید خیلی سریع حمله کرد و به همین خاطر شاید کمی بی دقت بودیم. رم در بازی چهارشنبه موقعیت داشت و مارک هم یک موقعیت دیگر به آنها هدیه داد اما این طور هم می‌توان به قضیه نگاه کرد که هیچ حریفی در یک چهارم نهایی ضعیف نیست و کیفیت دارد.

پیکه استراحت می‌کند؟ جرارد خیلی خوب تمرین می‌کند و اکنون در فرم فوق العاده ای قرار دارد. حال پیکه خوب است.

دنیس در این دو بازی به ما کمک زیادی کرده. در سویا هم یک وزنه بزرگ در میانه میدان برای ما بود. او از یک مصدومیت برگشته بود اما چیزهای زیادی به تیم داد و امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

آمار از یک بازی تا بازی بعدی زیاد تغییر می‌کند. گرچه واقعیت این است که من در تیمی هستم که به بردن عادت دارد. در مسیر درستی هستیم و حالا در مقطعی قرار داریم که باید ثمره تلاش مان را بگیریم. زیباترین، بهترین و دشوارترین را داریم و باید دید فردا می‌توانیم یک گام رو به جلو برداریم یا نه.

الان به بازی با رم فکر نمی‌کنم. اما واضح است که بازی رم-چلسی یک نقطه مرجع خیلی خوب برای بازی سه شنبه ما محسوب می‌شود.

ریکی پویگ: خب او در تیم جوانان بازی می‌کند و نمی‌دانیم آینده برایش چه خوابی دیده است. اعتماد به نفس زیادی دارد اما شاید صحبت درباره او کمی زود باشد. امیدواریم که کارنامه بسیار خوبی در باشگاه بر جای بگذارد.

جایگزینان بوسکتس؟ راکیتیچ هست اما از یک مقطع بسیار طولانی و فشرده به این بازی رسیده است. گزینه های زیادی داریم و فردا خواهیم دید از کدامیک استفاده می‌کنیم.

فرمائلن فردا شانس بازی دارد؟ بله او بازیکنی قابل اتکاست و این را ثابت کرده. فردا می‌توانم روی او حساب کنم. دلیل موفقیت زوج پیکه-اومتیتی؟ یکی به این خاطر است که هر دو بازیکنانی با استعداد هستند. کم و بیش به هم عادت کرده اند و با کیفیتی که دارند، شناخت خوبی از هم پیدا کرده اند.

با مصدومیت دینیه، اگر آلبا هم نداشته باشید؟ سرجی روبرتو یک بار در بیلبائو در این پست بازی کرد و خوب هم بازی کرد.

افزایش تعداد تماشاگران در بازی‌های اخیر: خب دلیلش را نمی‌دانم اما هواداران همیشه پشت تیم شان هستند و وقتی تیم می‌برد، بیشتر. امیدوارم همین روند در بازی فردا هم ادامه داشته باشد. گرچه بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیست اما امتیازاتش اهمیت زیادی دارد.

دمبله: انتظارات زیادی از او داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰