Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های استقلال و مشکی‌پوشان که برتری پرگل آبی‌پوشان را به همراه داشت، سقوط میهمان مشهدی این دیدار به لیگ دسته اول را به همراه داشت. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:55 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف مشکی‌پوشان مشهد رفت و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی (50 و 83) و علی قربانی (67 و 76) برای استقلال گلزنی کرد و حمیدرضا علی‌عسگری (80) تک گل مشکی‌پوشان را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن (میلاد زکی‌پور - 59)،‌ آرمین سهرابیان، بویان نایدئوف، امید ابراهیمی،‌ فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان (علی قربانی - 40) و جابر انصاری (حسین حیدری 81).

ترکیب مشکی‌پوشان: محمدحسین عین‌افشار، علی فرامرزی، محسن آقایی، کیوان امرایی (سهیل ساحلی - 79)، مصطفی احمدی، یونس شاکری، سجاد دانای (امیرمحمد پناهی - 57)، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حسین زامهران (حمیدرضا علی‌عسگری - 63) و وحید عسگری.

نیمه اول
دقیقه 10:
حسین زامهران در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال قرار گرفت، اما سیدحسین حسینی با واکنشی توپ را مهار کرد تا مانع گلزنی مشکی‌پوشان شود.

دقیقه 12: استقلالی‌ها پشت محوطه جریمه توپ را به سرور جپاروف رساندند که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 15: کیوان امرایی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که حسینی توپ را مهار کرد.

دقیقه 20: پاس امرایی برای زامهران با شوت خطرناک این بازیکن همراه بود که توپ از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 34: داریوش شجاعیان با پاسی جابر انصاری را صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 42: استقلالی‌ها با سه بازیکن به سمت دروازه مشکی‌پوشان حمله کردند که امید ابراهیمی، بازیکن صاحب توپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌ای را به سمت دروزاه زد، اما مدافع مشکی‌پوشان در همان مبدا مقابل ضربه هافبک استقلال را گرفت.

دقیقه 43: امرایی با ارسالی روی دروازه استقلال بادامکی را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه 48: امید ابراهیمی ارسالی روی دروازه مشکی‌پوشان داشت که علی قربانی با ضربه سر توپ را به بیرون زد.

دقیقه 50: در محوطه جریمه مشکی‌پوشان جابر انصاری صاحب موقعیت شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 51: ارسال زمینی پژمان منتظری به دهانه دروازه مشکی‌پوشان با ضربه تمام کننده فرشید اسماعیلی به گل اول استقلالی‌ها تبدیل شد.

دقیقه 53: بازیکنان مشکی‌پوشان فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند که سیدحسین حسینی اجازه نداد توپ وارد دروازه‌اش شود.

دقیقه 67: علی قربانی این بار قدر ارسال امید ابراهیمی را دانست و با ضربه سر توپ را تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

دقیقه 76: علی قربانی با عبور از خط دفاعی مشکی‌پوشان و قرار گرفتن در موقعیت تک به تک، دروازه‌بان این تیم را هم دریبل کرد و گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 80: حمیدرضا علی‌عسگری از فاصله‌ای دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او به شکلی مواج راهی دروازه استقلال شد.

دقیقه 84: این بار هم امید ابراهیمی بود که روی دروازه مشکی‌پوشان ارسالی انجام داد تا فرشید اسماعیلی این ارسال را به گل چهارم تیمش تبدیل کند.

ه گزارش تسنیم، با این نتیجه استقلال دوباره به رتبه دوم جدول بازگشت و از سایپا عبور کرد. مشکی‌پوشان نیز سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شد.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد

منچستر سیتی با پیروزی ۵-۱ برابر ولورهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط