Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کلوپ نمی خواهد درباره سلامتی ستاره اش ریسک کند.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در شرایطی شنبه در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون می رود که باید میان هفته بازی برگشت خود را در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی انجام دهد، اما مهمترین مساله درباره ترکیب تیم قرمزهای لیورپول، وضعیت جسمانی صلاح است، کلوپ پیش از این بازی در کنفرانس خبری خود درباره شرایط صلاح و رقابت با اورتون چنین گفته است:

دربی برای مردم مهم ترین مسابقه است، پس ما هم با همین ذهنیت با آن برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کارمان را می کنیم و مردم هم توقعات، رویاها و جاه طلبی خود را دارند. این مسابقه بازی خاصی است و هیچ کس اهمیت نمی دهد که یک تیم یا تیم دیگری چه شرایط سختی ممکن است داشته باشد. باید خوب عمل کنیم و نتیجه بگیریم، از این موضوع آگاهیم و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم. اورتون تیم خیلی خوبی است که رکوردی خوب در خانه دارد. بولاسی برگشته است، والکات اضافه شده و توسان شرایط خوبی دارد. اورتون تیمی خوب است که بازیکنان باتجربه ای هم در خط دفاع دارد. باید دوباره با انگیزه و پرتوان بازی کنیم، آن وقت شانس خواهیم داشت.

نمی توانم چون صرفاً این مسابقه دربی است، صلاح را هر طور شده آماده کنم. هرگز این کار را نخواهم کرد. این کار شدنی نیست. فکر نمی کنم هیچ کدام از هواداران هم بخواهند چنین کاری کنند. شرایطش مشخص نیست، تردید داریم، وقتی بازیکنی صد درصد آماده نباشد، در ترکیب قرار نمی گیرد، این شکل رفتار ما با تمام بازیکنان است. اگر بازیکنی آماده باشد در دسترس قرار می گیرد و بازی می کند، اگر نباشد، در ترکیب قرار نمی گیرد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)