Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@14:39:23 GMT

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۹۵۷۲

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست، در گروه اسب های دوخون دو ساله مبتدی، اسب من بولت توانست زودتر از دیگر مدعیان به خط پایان برسد و پس از او اسب های جان دی وان و رونیکای به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
اسب های دوخون سه تا چهار ساله مبتدی و نبرده در دور دوم به مصاف هم رفتند که در رقابتی تنگاتنگ، هاکان به مقام نخست رسید و در پی او اسب های سان اسکای و کورلین دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت اسب های دوخون سه تا پنج ساله 24 تا 32 امتیاز در دور سوم برگزار شد که در نهایت اسب های تامارا، لندی و کایزن به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
مشتاقات ورزش سوارکارری در دور چهارم شاهد رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 2 تا 4 امتیاز بودند که اسب دارنل بوی با پشت سر گذاشتن دیگر رقبا به عنوان اسب برتر این دور معرفی شد و پس از آن اسب های داگلاس و کینگ ولف دوم و سوم شدند.
دور پنجم که با شرکت اسب های دوخون سه و چهار ساله 8 تا 10 امتیاز برگزار شد، تحت الشعاع حادثه ای تلخ قرار گرفت و در طول برگزاری این کورس، چابکسوار امیر مختومی از اسب سرنگون شد و به دلیل شکستگی دست به بیمارستان انتقال یافت.
در این دور اسب گلدن بوی زودتر از دیگر اسب ها به خط پایان رسید و اسب های ال فلامینو و اریس هم به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.
در دور ششم اسب های تروبرد سه و چهار ساله صفر تا 4 امتیاز باهم رقابت کردند که اسب ضدفور مقام اول را کسب کرد و مون راکت و هج پرنس به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور پایانی این هفته به اسب های ترکمن سه تا پنج ساله مبتدی و نبرده اختصاص داشت که اسب آی سن شاهی جایگاه اول را کسب کرد و اسب های دادلی گراش و سورنا بارانی مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 841 میلیون و 750 هزار ریال بعنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر اهدا شد.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بیمارستان مسابقات دوم اسب ساله موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس