Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:28:36 GMT

بوشهر| پارس جنوبی‌ جم از کسب سهمیه آسیایی دورتر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۹۶۲۹

بوشهر| پارس جنوبی‌ جم از کسب سهمیه آسیایی دورتر شد

تیم پارس جنوبی‌جم در هفته بیست‌ و نهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل در مقابل فولاد خوزستان از کسب سهمیه آسیایی دورتر شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم،  تیم پارس جنوبی‌جم  عصر امروز در هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر میزبان تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی جم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت در حالی برگزار  شد که تیم فولاد خوزستان در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر در مقابل تیم پارس جنوبی‌جم به پیروزی رسیده بود.

در این رقابت که دو تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند در نیمه نخست  خطری بر روی  دروازه‌ها حادث نشد و دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن‌ها رفتند.

در نیمه  دوم این رقابت ، بازی سرعت  بیشتری گرفت و دو تیم حملات متعددی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدنند که دو تیم موقعیتهای زیادی برای گلزنی از دست دادند.

تیم پارس جنوبی‌جم که در نیم فصل نخست رقابت‌ها با پیروزی‌های پی در پی توقعات  هواداران را بالا برده بود، انتظار می‌رفت  این تیم همچنان به این پیروزی‌ها ادامه دهد ولی تاکنون 5 شکست در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

این بازی با توجه به اینکه کش‌وقوس‌هایی در نیمه دوم داشت  ولی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا تیم پارس جنوبی‌جم از کسب سهمیه آسیایی دورتر شود.

پارس جنوبی‌جم  با این تساوی با 40 امتیاز  همچنان در رتبه هفتم و  تیم فولاد خوزستان با 42 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد .

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس م ی پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 6090106 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است