Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی آلمانی، تحت تاثیر حریف ایتالیایی قرار گرفته است.

طرفداری- در دیداری از لیگ اروپا، تیم ردبول سالزبورگ سوئیس در ورزشگاه المپیکو به مصاف لاتزیو رفت و با وجود نمایشی شجاعانه، 4-2 شکست خورد.

به گزارش فوتبال ایتالیا، مارکو رز سرمربی تیم سالزبورگ پس از بازی گفت:

لاتزیو حریف بسیار خوبی است ولی ما گل های زیادی دریافت کردیم و این کارمان را در بازی برگشت سخت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رز در ادامه کنفرانس خبری اش گفت:

این یک بازی سخت بود و لاتزیو در دقایق حساس تمام تلاشش را کرد.

ما دوبار می توانستیم به بازی برگردیم، ولی پس از آن گل های دیگری را دریافت کردیم. من باید این شکست را آنالیز کنم، چرا که ما گل هایی را دریافت کردیم که نباید اجازه می دادیم به ثمر برسند و این کار مارا برای بازی برگشت سخت میکند. ما همچنان می توانیم پیروز شویم هرچند که سخت است.

سالزبورگ در تمام فصل تنها یک بازی را در ماه آگوست باخته است و همچنان در لیگ اروپا به واسطه 5 برد و 5 تساوی و ثبت 6 کلین شیت، شکست نخورده بود.

من فکر می کنم امشب ما ذهنیت درست را داشتیم و باید ثابت کنیم شایستگی این مرحله را داریم. من نمی توانم تیمم را سرزنش کنم، چرا که ما با قدرت بالایی بازی کردیم، ولی باید در دفاع بهتر باشیم. ما برنامه ریزی کرده بودیم تا جلوی حملات آنها را در نیمه اول بگیریم ولی پس از دریافت گل همه چیز به هم ریخت.

زاور اشلیگر و دیادی ساماسکو اخطار گرفتند و بازی برگشت را از دست خواهند داد، ولی مهاجم اهل کره جنوبی هی چان هوآنگ بازخواهد گشت.

ما باید با این موانع مقابله کنیم، ولی آماده خواهیم بود. من پس از یک بازی خوب در برابر یک حریف قوی نا امید نخواهم شد. ما هرچه میتوانستیم انجام دادیم و خوب بازی کردیم، ولی ما در برابر حریفی عالی قرار داشتیم.

من باز هم اشاره می کنم که ما باید گل های کمتری دریافت می کردیم و باید روی آن کار کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو رویس، جدیدترین ستاره لیگ MLS؟

اسطوره زنبورها احتمالا در آمریکا فوتبالش را پیگیری خواهد کرد

طرفداری | چند روز پیش، مارکو رویس اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، بوروسیا دورتموند را ترک خواهد کرد. رویس که پرورش‌یافته آکادمی دورتموند نیز به حساب می‌آید، از سال ۲۰۱۲ برای رده بزرگسالان این تیم بازی‌ می‌کند و به عناوین مهمی چون 2 قهرمانی در جام حذفی آلمان دست یافته‌است. با توجه به صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا، رویس این فرصت را دارد تا با کسب جام قهرمانی این تورنمنت، به دوران باشکوه خود در زیگنال ایدونا پارک پایان دهد. 

رسمی؛ مارکو رویس در پایان فصل از دورتموند جدا می‌شود

به گزارش فابریتزیو رومانو، مارکو رویس در نظر دارد تا پس از ترک دورتموند، به لیگ MLS منتقل شود. این بازیکن 34 ساله ضمن مذاکره با چند باشگاه آمریکایی، از سمیر نصری راجع به زندگی در ایالات متحده و بازی در MLS مشورت گرفته‌است. در صورت انتقال رویس به ام‌ال‌اس، او به خیل عظیم ستارگان حاضر در این لیگ از جمله لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و ... اضافه می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مارکو رویس، جدیدترین ستاره لیگ MLS؟
  • مارکو رویس در میان هواداران دورتموند پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • مارکو رویس: مهم نیست چند بار تیرک ما لرزید، مهم این است که دورتموند به فینال رسید
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!