Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@21:54:25 GMT

نجات جان ۱۴ نفر در کوهستان رُنج سپیدان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۹۸۱۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان گفت: ظهر امروز طی تماس تلفنی مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان مبنی بر گرفتاری ۲ خانواده در منطقه کوهستان رنج بلافاصله تیم جستجو و نجات کوهستان سپیدان با یک دستگاه خودرو کمک دار امدادی به محل حادثه اعزام شد.
رحیمی افزود: تیم اعزامی با برقراری ارتباط تلفنی با افراد گرفتار و دریافت موقعیت حادثه، خود را به محل رساندند و پس از عملیات حمایت‌های روانی و رساندن آب و مواد غذایی به نفرات اقدام به عملیات نجات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: شدت بارش نزولات آسمانی، سرما، باد و خیسی زمین کار را برای نجاتگران سخت و دشوار می‌کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان گفت: پس از تلاش بسیار و نجات دو خانواده گرفتار و رساندن ایشان به محل ایمن و پایین کوهستان با دریافت اطلاعات از افراد محلی مبنی بر گرفتاری یک خانواده دیگر در انتهای مسیر منتهی به تنگ گمبیل در همان منطقه نجاتگران کوهستان سپیدان مجدد به منطقه بازگشته و پس از حدود یک ساعت جستجو موفق به پیدا کردن افراد گرفتار شدند.
رحیمی بیان کرد: نجاتگران پس از اجرای عملیات‌های یاد شده جهت این خانواده نیز اقدام به انتقال آن‌ها به دامنه کوه کردند که پس از گذر از مکان‌های صعب العبور با سختی زیاد موفق شدند این خانواده گرفتار را نجات داده و در ساعت ۱۸ با بازگشت به پایگاه به کار خود پایان دهند.
سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در حدود ۹۰ کیلومتری شمال غربی شیراز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب

دریافت 150 MB کد خبر 6086950

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان