Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:06:37 GMT

آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر دهلران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۹۹۰۰

آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر دهلران

‍‍‍‍‍‍

دریافت 17 MB ایلام-بارش شدید باران باعث آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر دهلران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز بارش باران باعث آبگرفتگی معابر و خیابان های اصلی شهر دهلران شده به طوری که در تردد خودروها و شهروندان اختلال ایجاد کرد.

دهلران در جنوب استان ایلام قرار دارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر بارش باران شهرستان دهلران مجله ایران مهر نوروز 97 کرمانشاه بوشهر گردشگری مسافران نوروزی نوروز سانحه تصادف خرم آباد آیین اعتکاف گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه میراث فرهنگی خراسان جنوبی گردشگری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • بارش باران و آبگرفتگی در خیابان ابوریحان یزد + فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم