Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان با حضور در نشست خبری درباره دیدار با سیاه جامگان صحبت کرد.

وی در ابتدا درباره بازی تیمش گفت: خیلی بابت نتیجه و عملکردمان در نیمه دوم خوشحالم. برای زدن گل خیلی خوب و محکم بودیم. باید از حریفمان هم تمجید کنم و نمی دانم چرا در انتهای جدول هستند. می دانید که حیدری و غفوری دو بازیکن ما در سمت راست بودند که مصدوم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر ادامه داد: می خواستم بویان را در 90 دقیقه ببینم که یکبار در سمت راست و در ادامه میانه زمین بود. ما در نیمه اول مثل بازی با الریان بدون مهاجم بازی کردیم و خیلی نتوانستیم موقعیت و شانس گل پیدا کنیم ولی علی قربانی که آمد اوضاع بهتر شد. دیروز هم گفتم که مقابل تیم های انتهای جدول اگر استقلال ببرد همه می گویند عادی بوده است. در کل بعد از گل اول شرایطمان بهتر شد. از امید ابراهیمی هم باید تمجید کنم. نه به خاطر تنها پاس گلهایش بلکه به خاطر اینکه مثل یک رهبر تیم را به خوبی هدایت می کرد.

سرمربی استقلال درباره علت عدم حضورش در کنار خط در نیمه دوم گفت: من از طاهری خواستم لب خط باشد و آقای طاهری می دانست که چه بگوید. بعد از گلی که زدیم روی صندلی نشستم چون احساس کردم بازیکنانم به انرژی بیشتری نیاز ندارند تا از من در کنار خط بدست بیاورند.

شفر در پایان تصریح کرد: ما در نیمه اول خوب نبودیم و دادن پاس آخر خیلی مهم است که خوب انجام ندادیم. بعد از گل اول می شد استشام کرد که ما می بریم. در نیمه دوم رفتیم به سمت فوتبال یک ضرب و دو ضرب رفتیم و این دقیقا همان چیزهایی بود که من خواسته بودم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت