Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع فدراسیون کشتی معتقد است نباید امور این رشته مدال آور و المپیکی بیش از در بلاتکلیف باشد و زمان به سادگی از دست برود.

محمدحسین محبی، رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بزودی نشست مجمع فدراسیون طی هفته آینده برای رسیدگی به وضعیت کنونی کشتی برگزار می شود، گفت: با توجه به استعفای رسول خادم و همچنین تلاش اعضای مجمع برای بازگشت وی باید به زمان باقی مانده تا رقابتهای مهم بین المللی پیش رو هم توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواسته تمامی اعضای مجمع، بازگشت خادم به فدراسیون بود که امیدواریم این اتفاق رخ دهد، اما با توجه به وضعیت کنونی اگر چنین اتفاقی رخ نداد باید به فکر تعیین جانشین و اداره امور فدراسیون توسط وی باشیم.

وی اظهار داشت: سال سخت و پرکاری را پیش رو داریم و نباید اجازه دهیم چرخ کشتی از حرکت و پویایی بازماند. اعضای مجمع در همین راستا در روزهای آتی نامه ای را به وزارت ورزش ارسال خواهند کرد تا زمان برگزاری مجمع مشخص و تکلیف بازگشت خادم یا انتخاب سرپرست جدید مشخص شود.

عضو مجمع فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خاصی برای جانشینی رسول خادم، مد نظر مجمع هست یا خیر گفت: فعلا هیچ گزینه ای مطرح نیست و بحث و اجماعی هم در این خصوص صورت نگرفته است. آنچه مسلم است ما باید تا زمان برگزاری مجع صبر کنیم و سپس بهترین تصمیم را با توجه به شرایط کنونی کشتی اتخاذ کنیم.

محبی افزود: تمام دغدغه اهالی کشتی و اعضای مجمع این است که زمان باقیمانده تا رویدادهای مهم به بلاتکلیفی و سردرگمی طی نشود و ما بتوانیم به سرعت خودمان را برای میادین جهانی و آسیایی پیش رو مهیا کنیم. طبیعتا رسیدگی به امور فدراسیون کشتی برای سرپرست جدید هم دشوار خواهد بود که مطمئنا تمامی زیر مجموعه های فدراسیون از هیچ تلاش و کوششی برای کمک به سرپرست جدید و رشد و اعتلای این رشته دریغ نخواهند کرد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان گفت: بدیهی است هیچکس به توانایی و مدیریت رسول خادم و همچنین زحماتی که او در این چند سال کشید تردیدی ندارد و امیدواریم او در روزهای آتی نسبت به استعفا خود تجدید نظر کند، اما کشتی ایران هم نیاز به حرکت رو به جلو و پویایی همیشگی دارد و نباید با اما و اگر کردن، این وضعیت را بیش از این ادامه داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده