Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@09:28:14 GMT

الکسيس تگزاس بازیگر فیلمهای مستهجن دستگير شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۰۴۲۶

الکسيس تگزاس بازیگر فیلمهای مستهجن دستگير شد (عکس)

الکسيس تگزاس بازیگر فیلمهای مستهجن دستگير شد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز بازیگر زن فیلمهای غیر اخلاقی به علت بازی در فیلمی مستهجن در کشوری اسلامی بازداشت شد. الکسيس تگزاس با بازي در مجموعه تور کالج آماتورها به شهرت رسيد او در خيلي از فيلمهاي پرطرفدار مستهجن در نقش اول ظاهر شد و روز به روز شهرتش بيشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکسيس تگزاس زاده  30 ژانويه 1980 در لاس وگاس است.الکسيس تگزاس (Alexis Texas)  بازيگر مشهور فيلم هاي غیر اخلاقی و هرزه نگاري  اينبار يک هتل را در کويت براي لوکيشن مکان فيلم برداري انتخاب کرد و بسيار جنجالي شد. خبر ضبط و فيلم برداري فيلم پورن با حضور ستاره هاي زن و پورن استارهاي اروپايي و آمريکايي در هتل کشور مسلمان کويت باعث بهت و خشم مردم اين کشور شد.

 

 

نيروهاي امنيتي و پليس، الکسي تگزاس و يکيديگر از بازيگران پورن را پس از پايان فيلم برداري دستير کردند. اين دو بازيگر پس از فيلم برداري در يکي از هتل‌ هاي منطقه بنيدالفار کويت بازداشت شده‌ اند.

 

 

الکسيس تگزاس بازيگر فيلمهاي متسهجن و کارگردان و رقصنده لخت آمريکايي است. او سال 2006 بازيگري را آغاز کرد ودر سن 21 سالگي وارد اين صنعت شد. او دريک پايگاه نظامي کشور آمريکا در کشور پاناما متولد شد ودر سن آنتونيو ايالت تگزاس بزرگ شد. الکسيس تگزاس (Alexis Texas) دستگير شدن بازيگر مشهور فيلم هاي پورن او نژادي آلماني، نروژي و پورتوريکويي دارد. او اوايل دريک آسايگاه مشغول بکار بود. پيش از اين که وارد صنعت پورن شود در رشته مراقبت هاي درماني تنفسي به دانشگاه رفت.

 

 

نام همسر بانو الکسيس تگزاس آقاي پيت است.

 

بيوگرافي آقاي پيت mr. pete همسر الکسيس تگزاس

نام – آقاي پيت

تاريخ تولد – 30 ژانويه 1980

سن – 38 سال

محل تولد – لاس وگاس

شغل – بازيگر و کارگردان فيلم

 

آقاي پيت در سن 20 سالگي به حرفه فيلمهاي غير اخلاقی « پورن »، روي آورد او براي نخستين باردر اواخر دهه 1990 پس از ملاقات هاردکور بازيگر به اجراي بازيگري در حرفه پورن پرداخت تا اين که درسال 2008 با الکسيس تگزاس آشنا شد و با وي ازدواج کرد.

 

 

الکسیس در پايگاه نظامي ايالات امريکا در کشور پاناما بدنيا آمد. اما در سن آنتونيو ايالت تگزاس بزرگ شد. او داراي تباري نروژي، پورتوريکويي و آلماني است.او قبل از وارد شدن به صنعت پورن پيشخدمت ميخانه بوده‌ است

 

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۲۸ هزار و ۷۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز طی دو هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند و امنیت جانی، مالی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی طی دو هفته گذشته با تحقیقات نامحسوس چند نقطه از سطح شهرستان صومعه‌سرا را که در آن مواد محترقه غیرمجاز به فروش می‌رسید، شناسایی کردند، افزود: پلیس با اعزام به محل‌های مورد نظر از ۱۶ نفر، ۲۸ هزار و ۷۵۳ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده را ۵۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وهاب‌زاده، با بیان اینکه مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به سلامت افراد وارد کند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 737448

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگر شدن احسان روزبهانی + فیلم
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • گل الکسیس مک آلیستر به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-1 لیورپول)
  • اسرائیل شماری از اسرای سابق فلسطینی را دوباره دستگیر کرد
  • ابتکار تگزاس در تبدیل روغن‌های سوخته به بیودیزل
  • مورد عجیب خالی شدن روستاهای این کشور از مرد!
  • در روستاهای این کشور دیگر مردی وجود ندارد
  • فیلم| پلیس ترکیه سرکردهٔ ایرانیِ سایت‌های شرط‌بندی را دستگیر کرد
  • تغییر چهره هند جگرخوار در ۹۳ سالگی