Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: برخورد سه خودرو در جاده ساوه-بوئین زهرا یک کشته و ده مصدوم برجای گذاشت.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: این حادثه دلخراش شامگاه امروز(جمعه) به وقوع پیوست که طی آن یک خودروی تیبا، یک دستگاه چری و یک خودروی پژو در ابتدای جاده ساوه-بوئین زهرا با یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه بلافاصله نیروهای هلال احمر رنگرز با توجه به نزدیک بودن به محل سانحه و در پی آن نیروهای امدادی اورژانس پایگاه های شهر صنعتی کاوه، امانیه و مامونیه نیز به منطقه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: بر اثر این حادثه یازده تن از سرنشینان سه خودرو دچار مصدومیت شده بودند که فورا پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به دو مرکز درمانی مدرس و چمران ساوه انتقال یافتند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: متاسفانه یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات ناشی از تصادف، با وجود تلاش کادر پزشکی ساوه جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: روز گذشته نیز سوانح جاده ای در محورهای شهرستان ساوه جان دو تن را گرفت و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت

فرشاد عبدالملکی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشک ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و تیمی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالملکی بیان کرد: تیم اورژانس با وجود ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود که جسد این فرد تحویل پزشکی قانونی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم