Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@23:55:10 GMT

سرنوشت سیاه یک بچه پولدار تهرانی!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۰۶۶۴

رکنا: بارها تصمیم گرفتم خودم را از این منجلاب بیرون بکشم، اما به خاطر اراده ضعیفی که داشتم، باز هم در برابر موادمخدر زانو زدم و به پاتوق خلافکاران رفتم...

مرد 35ساله که از شدت خماری نمی توانست از افتادن پلک هایش جلوگیری کند، در حالی که عنوان می کرد رفاه بیش از حد و تربیت ناصحیح مرا از بلندای قله خوشبختی به عمق دره بدبختی سوق داد، به تشریح ماجراهای تلخ و شیرین زندگی اش پرداخت و گفت: در یک خانواده معمولی اما مرفه به دنیا آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند دوم خانواده بودم و تا مقطع فوق دیپلم تحصیل کردم. این در حالی است که دیگر خواهر و برادرانم تحصیلات عالی و تکمیلی دارند. مادرم فرهنگی بود و پدرم نمایشگاه خودروهای لوکس داشت. اگرچه هر کدام از اعضای خانواده ما خودروهای چند صد میلیونی سوار می شدند، اما پدر و مادرمان را کمتر در خانه می دیدیم و به نوعی در رفت و آمدها و شب نشینی هایمان آزاد بودیم. با وجود آن که خواهر و برادرانم در همین شرایط راه درست زندگی را انتخاب کردند، اما من از 16سالگی شرکت در پارتی ها و شب نشینی های دوستانه را شروع کردم. در همین شب نشینی ها بود که برای اولین بار مصرف بنگ و مشروبات الکلی را تجربه کردم. پول زیادی را به خاطر رفیق بازی هایم خرج می کردم، اما هیچ کس از من در این باره سوالی نمی کرد. اولین بار به جرم نگهداری موادمخدر روانه زندان شدم، اما مدتی بعد پدرم جریمه ام را به حساب دادگستری ریخت و من آزاد شدم. پدرم قصد داشت خدمت سربازی مرا بخرد ولی به او گفتم آن پول را به خودم بدهد تا من به سربازی بروم. ولی اواخر خدمت سربازی در حالی که مواد مصرف کرده بودم و با کامیونت رانندگی می کردم، دژبان در ورودی پادگان را زیر گرفتم که به نقص عضو او منجر شد. بعد از پایان خدمت، ازدواج کردم و صاحب یک دختر شدم، اما از مصرف مواد دست بر نداشتم. این در حالی بود که پدر و مادرم نیز بر سر تربیت من با یکدیگر مشکل داشتند و به همین بهانه مدام با هم درگیر بودند تا این که 2سال قبل از یکدیگر جدا شدند. دخترم یک ساله بود که من باز هم به اتهام حمل مواد به مدت 4سال زندانی شدم و در همین زمان همسرم طلاق گرفت و با دخترم به دنبال سرنوشت خودش رفت. این بار وقتی از زندان آزاد شدم، پدرم مرا به سفر تایلند فرستاد تا زندگی جدیدی را شروع کنم، ولی من دست از خلافکاری هایم برنداشتم و همواره بین آزادی و زندان سرگردان بودم. دوباره به پاتوق های خلافکاران بازگشتم تا این که سال گذشته در حالی که به شدت خمار بودم، با یک خودرو تصادف کردم و 11میلیون تومان دیه گرفتم. پس از آن که پول دیه را در پاتوق مجردی دوستم خرج کردم، او با کمربند مرا کتک زد و از خانه اش بیرون انداخت. از آن روز به بعد دوباره سرقت از گاوصندوق منازل را شروع کردم که در آخرین سرقت صاحبخانه سر رسید و ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به مرد شیطان صفت در سلول توسط زندانیان! +عکس

فوری / مرگ تلخ 2 کودک ریگانی در جشن عروسی

نقشه کثیف برای مرد و زنی که به همسرشان شک داشتند!

آزار و اذیت وحشیانه پسر بچه 2 ساله از سوی مادر دوجنسه! + عکس

نقشه مراد برای نجات فیروزه از دست بی دین ها / شیرین خاکستر داد تا زیبایی ام را پنهان کنم! + عکس

نیلوفر را به زور عروس 3 مرد کردند!

انتقام بی رحمانه فرنگیس 20 ساله از شهروز و دوستانش

دستگیری مرد سگ آزار جنجالی در خوزستان + فیلم و عکس

بلای هولناکی که زن صیغه ای بر سر زن شوهرش موقتش آورد!

این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت

شوهرم را به خاطر باردار کردن دوست صمیمی ام به زندان انداختم!

این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حوادث مشروبات الکلی حوادث مشهد خماری سقوط به دره پارتی خلافکاری عکس حوادث زن فیلم طلاق ایران مشهد جوان ازدواج مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...