Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@07:14:32 GMT

احمد نوراللهی و عملکرد درخشان مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۱۰۴۴

احمد نوراللهی و عملکرد درخشان مقابل سایپا

برانکو ایوانکوویچ همچنان به دلایل نامشخص به احمد نوراللهی به عنوان بازیکن ثابت بازی نمی‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ همچنان به دلایل نامشخص به احمد نوراللهی به عنوان بازیکن ثابت بازی نمی‌دهد. با وجود نمایش قابل قبول احمد برابر سایپا، برانکو برای مسابقه با نسف قارشی هم او را روی نیمکت نشاند و تنها در ۲۰ دقیقه پایانی به او بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود عملکرد احمد نوراللهـی در آن ۲۰ دقیقه بسیار جشمگیر بود. او سه شوت داخل چارچوب داشت که دستکم یکی از آنها به راحتی می‌توانست تبدیل به گل شود. نوراللهی یک شوت بیرون از چارچوب هم داشت. او ظرف ۲۰ دقیقه ۲۳ لمس توپ، ۱۲ پاس و یک پاس کلیدی داشت که آمار قابل توجهی است.

از تصاویر تمرینات پرسپولیس قبل از بازی با پدیده هم اینطور به نظر می رسد که نوراللهی و محسن مسلمان بازهم نیمکت نشین باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن مسلمان برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران سرمربی پرسپولیس محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان