Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:50:23 GMT

پیوستن بیش از ۸۰۰ نفر به کمپین ملی « نه به تصادفات»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۱۱۷۱

پیوستن بیش از ۸۰۰ نفر به کمپین ملی « نه به تصادفات»

خبرگزاری شبستان: رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا گفت: ۸۱۰ نفر مسافر نوروزی با مراجعه به پایگاه های طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان به کمپین ملی « نه به تصادف»پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حسین خورشیدی، رییس جمعیت هلال احمر آستارا در جمع خبرنگاران، گفت: در ایام نوروز امسال ۱۸۹ عضو جمعیت جوانان هلال احمر اعم از خواهر و برادر در پایگاه طرح ایمنی و سلامت واقع ایست بازرسی قلعه به مسافران و گردشگران خدمات ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۴۱ هزار و ۱۳۷ نقشه راهنما مسافر، بروشور و لوح فشرده بین گردشگران نوروزی توزیع شد، افزود: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی ۳۵۷ عدد نرم افزار گیلداد بین گردشگران توزیع شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۷۲۰ نفر به پست ثابت( ایمنی و سلامت) و  ۳ هزار و ۷۲۳ نفر به پست سیار( سحاب) جمعیت هلال احمر آستارا مراجعه کردند.

 

خورشیدی با بیان اینکه در مدت مذکور ۴۲۵ نفر به ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه داشتند، تصریح کرد: در ایستگاه های سلامت خدماتی نظیر کنترل فشار و تست خون به مسافران و گردشگران ارائه داده می‌شد.

 

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی امسال سرنشینان ۷ هزار و ۸۶۳ خودرو به پایگاه های طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر بندر آستارا مراجعه کردند، افزود: در این مدت همچنین ۲۰۴ نفر به خیمه های نماز و ۱۱۱ نفر نیز به فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.

 

خورشیدی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی ۸۱۰ نفر مسافر نوروزی به کمپین ملی « نه به تصادفات » پیوستند، اظهار کرد: کمپین ملی « نه به تصادفات » اقدامی بسیار مطلوب است که مسافران و رانندگان را به رعایت هرچه بیشتر قوانین رانندگی تشویق می‌کند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا افزود: در ایام تعطیلات نوروزی امدادگرانجمعیت هلال احمر آستارا، ۹۵ نفر از هموطنان صدمه دیده در سوانح جاده ای را به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل و همچنین در تصادفی یک نفر مصدوم را رهاسازی کردند.

 

خورشیدی گفت: امدادگران فعال در این پایگاه با استقبال از مسافران نوروزی راهنمایی های لازم را به آنان برای معرفی راه ها و مناطق دیدنی گیلان و بندر آستارا انجام دادند.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح فرشتگان رحمت ۹۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد، افزود: با کمک های نقدی جمع آوری شده ۱۱۰ بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

خورشیدی گفت: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی در قالب اجرای طرح نیابت، در دو مرحله به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بسته غذایی بین خانواده های معظم شهدا و خانواده های بی‌سرپرست توزیع شد.

 

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان سالیانه با میزبانی چند میلیون مسافر و تردد بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع حسن روحانی مراجع و علماء مراجع مراسم اعتکاف درس فقه مراجع روز طبیعت اعتکاف کالای ایرانی مسافران و گردشگران طرح ایمنی و سلامت عید نوروز بندر آستارا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر