Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تا پایان ۱۵ فروردین ۳ میلیون خودرو در جاده های زنجان تردد کردند و ۷۲ هزار و ۹۳۷ مسافر جابه جا شدند.

ایرج دست نشان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: از 17 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال 18 هزار و 494 قطعه بلیت به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 16 هزار و 362 قطعه بلیط به صورت حضوری به فروش رسیده است، ادامه داد: همچنین 2 هزار و 132قطعه بلیط به صورت غیرحضوری فروخته شده است.

 

این مقام مسوول تعداد سفرهای انجام شده از 23 اسفند سال قبل تا 15 فروردین را 10 هزار و 673 سفر اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی 72 هزار و 937 مسافر دراستان زنجان جابه جا شدند.

 

دست نشان خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به سفر دارند می توانند از طریق سامانه 141 از وضعیت جاده های این استان و کشور مطلع شوند.

 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، افراد به منظور اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند، گفت: این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات اثرگذار هستند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی اعتکاف مراسم اعتکاف دیدار با مراجع مراجع و علماء مراجع خبرگزاری شبستان حسن روحانی کالای ایرانی درس فقه مراجع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تردد خودرو تردد مسافر کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان