Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:27:37 GMT

مسابقه «رمز بهار» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۱۶۳۳

مسابقه «رمز بهار» برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسابقه «رمز بهار» با محوریت «برای ظهور بهار عالمیان، امام زمان علیه‌السلام چه باید کرد؟» به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مسابقه ای را ویژه آغاز سال ۱۳۹۷ با عنوان «رمز بهار» برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان فروردین ماه برای شرکت در مسابقه «رمز بهار»،پاسخ سوال «برای ظهور بهار عالمیان، امام زمان علیه‌السلام چه باید کرد؟» را از طریق لینک شرکت در مسابقه در پورتال جامع مهدویت به نشانی mahdaviat.ir و همچنین ارسال پیام به ادمین کانال تلگرامی چشم به راه به نشانی chashmbe_rah@ ارسال کنند .

 

همچنین علاقه مندان می‌توانند اشعار و دلنوشته‌های کوتاه خود با موضوع «بهار و مهدویت» را از طرق اعلام شده ارسال کنند.

 

گفتنی است، مهلت شرکت در این مسابقه تا 31 فروردین 1397 و زمان اعلام نتایج نیز نیمه شعبان 1397 است و به برگزیدگان 14  کارت هدیه 1 میلیون ریالی اهدا می شود.

 

پایان پیام/376

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی اعتکاف مراسم اعتکاف حسن روحانی دیدار با مراجع مراجع و علماء درس فقه مراجع مراجع روز طبیعت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مسابقه رمز بهار بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج مهدویت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید